![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Oletettavasti kaikki haluaa hitaalle puolelle vielä tiheämpää välitystä? Jos on LT230 jakolaatikko,niin tollanen sinne ja on riittävän hitaat välitykset: http://www.ashcroft-transmissions.co...nderdrive.html
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
↑ Tolla ratkaisulla pakkikaan ei mee liian pieneksi.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainataas topikkia ku kerta rangen laatikoista puhe.
Eli kysymyksiä jakolaatikosta: -kestävyys verrattuna toyotan splitcase jakikseen? -takakardaanin lähtö, onko sivussa vai keskellä? -saako hitaan takavedon kytkettyä mitenkää? Sais vaa toyotan 1,98 jakiksen tilalle huomattavasti tiuhemmat välitykset...
__________________
-BJ-40 -hilux ln110 ex -Land Cruiser HJ-45 ex -hilux ln65 ex http://www.pahama.com |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
-kestävyydestä ei kokemusta Toyotan laatikkoon verrattuna -takakardaanin lähtö/käsijarrurumpu oikealla keskilinjasta -hitaan takavedon saa tehtyä tarvittaessa tolla: http://www.ashcroft-transmissions.co...-time-kit.html |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Alun mukaa mitä luin tota ni vaikuttas vahvalta. Eli jostai 70-luvun rangesta löytys tollai jakis? Luulis löytyvän joka kulmalta puoli-ilmasiks, kiitti tosta linkistä. Pitää tutustua oikein ajatuksella.
__________________
-BJ-40 -hilux ln110 ex -Land Cruiser HJ-45 ex -hilux ln65 ex http://www.pahama.com |
|
#7
|
||||
|
||||
|
70-lukulaisissa nelivaihteisten perässä jakovaihteisto aina "samaa puuta".
Erillinen ratasjakolaatikko (LT230) tuli joskus 80-luvun alkupuolella. Sitten on vielä irrallinen Borg Warnerin viskojakolaatikko,joka toimii kyllä siviiliautossa,mutta en suosittele hard core offiin. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Tässä Jeepin rakentelutopicissa oli juttua myös Roverin LT230 jakolaatikosta: http://forums.offipalsta.com/showthr...=62424&page=12
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja aihiot on halvempia kuin nuo uudemmat LT230-jakolaatikot (eli 5-vaihteisten ja automaattien perästä.)Oli sitten kumpi tahansa jakolaatikko, kannattaa se keskitasauspyörästö ottaa irti ja vaihtaa paineprikat. Ja kummankin laatikon saa puolikkaalla kemppilukolla tehty jatkuvalle takavedolle ja kytkettävälle etuvedolle.
__________________
Harbor Cruisers |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Ainakin nelivaihteisen (LT95) jakiksesta kun käyttää sen tasauspyörästön auki niin kannattaa kasata lukitteella ne tasauspyörästön koossapitävät pultit. Mulla on yhdet pultit pyöriny auki. Toki siihenkin kului aikaa varmaan se 7-8 vuotta.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
![]() |
| Luokat |
| range, range rover |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| LJ laatikot vs LN65 laatikot | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 23.12.2015 19:02 | |
| Myyty Volvon Portaalit, kone laatikot+ rangen alusta 3000e | PIRSSI | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 22.02.2011 16:23 |
| toyon laatikot.. | oojiikoo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.08.2008 20:14 |
| M:rangen laatikot-varattu- | lintta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 09.11.2007 14:47 |
| Rockyn laatikot | Daidai | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.04.2006 13:13 |