![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Siis siinä on automaatti kiristin siellä jarrurummussa, ja yleensä ne on jumissa, jos ei ole koskaan huollettu. Ja kun rumpu on irti, niin minä rälläköisin sen kulumattoman/ruosteisen pykälän pois siitä jarrurummun kenkien kuluttaman uran vierestä, että seuraavalla kertaa olisi helpompi irroittaa. Jos säätää pelkästään vaijerista kireämmälle, niin käsijarru ei tahdo toimia kunnolla, ainakaan LN-65, hj-60/61
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu patrollin käsijarrun rumpu | mikkocap | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 14.04.2012 17:55 |
Suzukin sj410 kannenpultin kiristys momentti ja kiristys järjestys. | karvanoppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.09.2010 22:21 |
O: LJ käsijarrun osia | joker | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 27.05.2007 19:25 |
Käsijarrun toteutuksesta? | CJ7 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.11.2006 08:30 |
Pajeron käsijarrun vaijerit | kharju | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.03.2004 12:16 |