![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tee alkuperäisten mittojen mukaan runko mutta ennenkuin teet mitään valmiiksi niin tarkasta ne kiinnikkeen mitat rungossa että millä korkeudella ne on alunperin ollut on meinaan useata erikorkeutta alunperinkin.Mulla on koko runkon teko kuvineen ja mittoineen omasta runkosta noin 50kuvaa mutten ossaa laittaa niitä tänne niistä selviäis kokosysteemi jikeineen ja mittoineen.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tosta löytyy myös mitat kuva mun profiilissa.
Ja otettu korjauskirjasta.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mistä subarusta toi ratti on varastettu, kun ei näytä tojotan ratilta? Toisekseen, eikös tuosta voi muutoskatsastaa 3+2 kun vaihtaa leveän penkin?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
hyvä että taas pelastetaan yks toyota.peukkuu
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Varsinkin nuo High roof:it aikalailla katoavaa kansanperinnettä, kun uutenakin suht vähän Suomessa ollut.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tinkasin kauppaan mukaan 1+2 etujakkarat valmiiksi. mut annetaan toistaseksi olla noin, onpahan keskikonsoli jota ei monesta löydy
![]() Muuttaisko katsari ton takapenkin kakkosen kolmoseksi. Eihän siinä muutu ajoneuvoluokat mihkään? Ratti on kyllä alkuperäinen.. ainakin kulumista päätellen ![]() Vitsi talliin satoi eilen lumi no eikai se auta kun lähtee irroittaa loput. Sopiiko toi keula tulee kopan mukana pois syyläreineen vai olisko kuitenkin helpompi ottaa loksut pois? |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Näihin pitäisi laittaa jokin purkukielto. Ainahan osia kaivataan mut
aika helposti pilkotaan varsinkin 61:set. Tähän meinasin laittaa paineilmalla toimivat lukot jos tulevat. Onko näihin kitkalukkoo sopivaa? Itsellä olis hiacen periä mut taitaa olla liian pieniä? |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Hiasen ratti. Mulla oli tuommonen -86 hiasessa. Myös nelivedoissa, vanhaa koppaa, on ollut tuommonen-
__________________
Tiäräksää tuanoi |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Otin sitten loksut pois. tarvii uudet ja keulapalan tarvii kans
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kyllä siinä land cruiser luki :-) eli ihan originell Viimeksi muokannut jukkaj79 : 23.11.2014 18:34 |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Keulasta alkais olla koppa nostoa vailla
![]() Tärkeimmät työkalutkin näkyy.. Viimeksi muokannut jukkaj79 : 23.11.2014 21:33 |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Haukkasikkohan liian suuren palan
![]()
__________________
harmaatalous kultainen tulevaisuus |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Ei muuten ole HJ:n ratti. Tuon ikäisessä alunperin ollut sellainen kolmipuolainen ja uudemmissa kahdenlaista kaksipuolaista, mutta ei tuollaista.
![]() Ja tuosta rungosta, että se mätänee ensimmäisenä sieltä rungon sisäpuolelta. Varsinkin takaosa (niiden neliönmuotoisten reikien vuoksi, jotka siinä takarenkaan kohdalla)Kaikki paska menee rungon sisään niistä. Sitten, kun rungon takaosa päältäpäin näyttää mädältä, niin sitten sitä hitsaamista piisaakin jo todella runsaasti. |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hdj kk laakerien pelastus paineakulla?? | Häänrik | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 13.08.2013 11:28 |
Hiace käyttäjille/faneille pelastus | Byrocrat | Chit-Chat | 20 | 02.06.2013 16:17 |
Suunnistuskisojen pelastus???????? | VooDoo Jeep | Tekniikka & Jutustelu | 147 | 29.10.2011 21:29 |
Toyotan pelastus/ Pylpyrä on hieno laite! | Höpö | Chit-Chat | 4 | 26.01.2007 00:09 |
M: Hj-60 -82 3 hlö ex-jollapaku + Hj-60 kori | MakeO | O/M/V Muut | 16 | 02.07.2006 01:40 |