Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.11.2014, 22:15
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu Näytä viesti
tuo reijittäminen ei hirveesti sitä painoa tiputa mutta esim siinä isossa takaovessa on vararenkaantelineen takia aika reilusti joutavaa peltiä siellä sisällä.
kipinä vähtiä pitäessä olen aina tuhlannu aikaa tuohon porailuun.
Taidankin ottaa saman periaatteen aina kun töissä luppoaikaa..

Mitäs muita hyviä paikkoja on kuin takaovet? etuovia ei varmaan kolariturvallisuuden takia paljoa kannata rei'ittää..

__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.11.2014, 23:37
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A.I Näytä viesti
Taidankin ottaa saman periaatteen aina kun töissä luppoaikaa..

Mitäs muita hyviä paikkoja on kuin takaovet? etuovia ei varmaan kolariturvallisuuden takia paljoa kannata rei'ittää..
En osaa oikein sanoa. mä oon rälläköiny aina sieltä täältä mikä on pistäny silmään. Taka kyljistä jouti mun mielestä lähes kaikki pellit sisä puolelta pois jätin vaan ne reunat. Vähän hankala verrata vakio koriin kun kaaret on kiinni korissa vähän sieltä täältä ja aika reilusti muokattu kori muutenkin. Kone pellin jäykkärit rälläköin kanssa pois mutta tuon päällä tuskin kärsii enää kävellä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.11.2014, 21:00
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus


Imuletkulle joutui tekemään hieman kummallisen letkukaran kun muuten olisi ottanut laturiin kiinni. Alunperin olin laittamassa imuletkuksi pumpun liittimeen käypästä letkua(1/2") mutta tuli sitten laskettua minkä verran siellä on virtausta niin muutin sit imu letkun suosiolla 1" kokoon. Ja jollain netti laskurilla tuli sit tutkittuakin että tuuman letku ois sopiva.


siinä on paineraja rungossa kiinni ja tehostimen säiliölle menee oma paluu painerajalta ja simpukalta.


Tig hitsaus harjoituksia.



Simpukan letkutus ja näkyy siinä pumpulta tulevat putketkin ja alavesi letkun putki törröttää siinä kans.


vaihdekepin edessä näkyy polttoaine järjestelmän vaihtovasta venttiili ja oikealla rungossa on vasemman tankin siirtopumppu.


Hydroasistentin putket toin tuonne tukivarren kiinnikkeen juureen ja siitä letkulla tukivarteen ja putkella tukivarren akselin päähän ja sit letkulla sylinterille.
Putkea tuli sullottua tuonne jo ihan jäähdytys syistäkin. tuossa etu alalla on sit toinen siirtopumppu.

Pohjapanssaria aloitin kans tekemään. Tänään tuli kantattuakin kyseinen levy. Ihan suoraa panssaria ei tullut kun en enää kehtaa alkaa vaihteistoa nostamaan mutta jospa voisin elää tämän vääryyden kanssa. Tästä ei ole kuvia jos en jaksa kävellä parkkipaikalle ja avata käyttö kulkuneuvon takakonttia ja ottaa sellaista. Aika tuhtia kamaa taivuttaa tollanen 4mm hardox Ekalla yrityksellä loppu kanttikoneesta puhti kesken ja kyseessä kuitenkin hydraulisesti toimiva särmäri tais olla 12cm levee alaterä niin sit rupes taipumaan.

Onkos väki miten muokannu tai jäykistelly tuota alkuperäistä vaihteiston kumi tyyny pakettia? Näky olevan riekaleina niin diy malli alkoi kummittelemaan mielessä. Mielellään jos onnistuisi tehdä vielä siten ettei tulisi hervottomia resonointeja koriin jne. Hiluxin heavy duty kumia mietin kans mutta en tiedä käykä LJ:n askiin https://www.trail-gear.com/TG/Bomb_P...x#.VHOD6Gd_t2Q
Onkos näistä kenelläkään kokemusta?
https://www.trail-gear.com/TG/Bomb_P...x#.VHOETmd_t2Q

Viimeksi muokannut revu : 24.11.2014 21:30
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.11.2014, 21:55
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus





Siinä alkaa pikkuhiljaa panssari hahmottumaan. Jäykistän panssarilla tukivarren kiinnikkeet samalla ja vaihelaatikon kannatin palkki tulee myös ikään kuin osaksi panssaria, mutta kuitenkin siten että panssarin saa pois irroittamatta vaihelaatikon palkkia. Jäykistäävät toinen toisiaan.

Viimeksi muokannut revu : 30.11.2014 21:57
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suikka projekti ”taasen” *Toinen projekti tuli taloon* jonetzu Maasturiprojektit 61 22.07.2011 20:51
Myyty ct-20 projekti tbo tonnisata O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 16.07.2011 11:17
Myydään BJ 42 -81 Projekti Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 11 07.07.2009 16:42
LR:stä RR:ksi Projekti RR82 Maasturiprojektit 38 25.06.2009 12:30
M/V LR -56 107" projekti LRV8 O/M/V Muut 4 27.06.2005 09:31


Sivu luotu: 09:55 (GMT +2).