![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Mitäs muita hyviä paikkoja on kuin takaovet? etuovia ei varmaan kolariturvallisuuden takia paljoa kannata rei'ittää..
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#2
|
||||
|
||||
![]()
En osaa oikein sanoa. mä oon rälläköiny aina sieltä täältä mikä on pistäny silmään. Taka kyljistä jouti mun mielestä lähes kaikki pellit sisä puolelta pois jätin vaan ne reunat. Vähän hankala verrata vakio koriin kun kaaret on kiinni korissa vähän sieltä täältä ja aika reilusti muokattu kori muutenkin. Kone pellin jäykkärit rälläköin kanssa pois mutta tuon päällä tuskin kärsii enää kävellä.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Imuletkulle joutui tekemään hieman kummallisen letkukaran kun muuten olisi ottanut laturiin kiinni. Alunperin olin laittamassa imuletkuksi pumpun liittimeen käypästä letkua(1/2") mutta tuli sitten laskettua minkä verran siellä on virtausta niin muutin sit imu letkun suosiolla 1" kokoon. Ja jollain netti laskurilla tuli sit tutkittuakin että tuuman letku ois sopiva. siinä on paineraja rungossa kiinni ja tehostimen säiliölle menee oma paluu painerajalta ja simpukalta. Tig hitsaus harjoituksia. Simpukan letkutus ja näkyy siinä pumpulta tulevat putketkin ja alavesi letkun putki törröttää siinä kans. vaihdekepin edessä näkyy polttoaine järjestelmän vaihtovasta venttiili ja oikealla rungossa on vasemman tankin siirtopumppu. Hydroasistentin putket toin tuonne tukivarren kiinnikkeen juureen ja siitä letkulla tukivarteen ja putkella tukivarren akselin päähän ja sit letkulla sylinterille. Putkea tuli sullottua tuonne jo ihan jäähdytys syistäkin. tuossa etu alalla on sit toinen siirtopumppu. Pohjapanssaria aloitin kans tekemään. Tänään tuli kantattuakin kyseinen levy. Ihan suoraa panssaria ei tullut kun en enää kehtaa alkaa vaihteistoa nostamaan mutta jospa voisin elää tämän vääryyden kanssa. Tästä ei ole kuvia jos en jaksa kävellä parkkipaikalle ja avata käyttö kulkuneuvon takakonttia ja ottaa sellaista. Aika tuhtia kamaa taivuttaa tollanen 4mm hardox ![]() ![]() Onkos väki miten muokannu tai jäykistelly tuota alkuperäistä vaihteiston kumi tyyny pakettia? Näky olevan riekaleina niin diy malli alkoi kummittelemaan mielessä. Mielellään jos onnistuisi tehdä vielä siten ettei tulisi hervottomia resonointeja koriin jne. Hiluxin heavy duty kumia mietin kans mutta en tiedä käykä LJ:n askiin https://www.trail-gear.com/TG/Bomb_P...x#.VHOD6Gd_t2Q Onkos näistä kenelläkään kokemusta? https://www.trail-gear.com/TG/Bomb_P...x#.VHOETmd_t2Q Viimeksi muokannut revu : 24.11.2014 21:30 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Siinä alkaa pikkuhiljaa panssari hahmottumaan. Jäykistän panssarilla tukivarren kiinnikkeet samalla ja vaihelaatikon kannatin palkki tulee myös ikään kuin osaksi panssaria, mutta kuitenkin siten että panssarin saa pois irroittamatta vaihelaatikon palkkia. Jäykistäävät toinen toisiaan. Viimeksi muokannut revu : 30.11.2014 21:57 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suikka projekti ”taasen” *Toinen projekti tuli taloon* | jonetzu | Maasturiprojektit | 61 | 22.07.2011 20:51 |
Myyty ct-20 projekti tbo | tonnisata | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 16.07.2011 11:17 |
Myydään BJ 42 -81 Projekti | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 07.07.2009 16:42 |
LR:stä RR:ksi Projekti | RR82 | Maasturiprojektit | 38 | 25.06.2009 12:30 |
M/V LR -56 107" projekti | LRV8 | O/M/V Muut | 4 | 27.06.2005 09:31 |