![]() |
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä se sinne sopii, mutta töitä teettää. Voi tietysti kysyä, kannattaako se, koska samalla
hinnalla saat kiskottua L-98:n parempiin tehoihin. Joku on verrannut LT-1:llä ajoa nelipyttyiseen turboon. Vaikka huipputeho LT-1:ssä pesee vanhan myllyn ei se vääntöä tuo kuin rapiat enemmän. Sitä en kiellä, että LT-1:n on pakko olla paremman koneen, koska GM on sen aikanaan tilalle laittanut. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Perien vaihto??????? | Rälläri | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.03.2006 18:58 |
m:lj-86/vaihto hj | O/M/V Muut | 2 | 13.09.2005 20:51 | |
Merkin vaihto | wannabee | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 22.02.2005 13:55 |
GMC s15 koneen vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.02.2005 16:45 | |
Vaihto. BMW 325 Cia -92 | O/M/V Muut | 0 | 17.12.2004 01:41 |