![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Tai joku tuolla olevista http://www.rhinoman.org/ Jossain saastelaitteita kuvaavassa manuaalissa oli noitden kummallisten letkujen paikat selostettuna jotenkin.
Viimeksi muokannut GaryRock : 10.11.2014 16:05 Perustelu: Lisätty urli ja uri |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mikä suurin/korkein rengaskoko mikä mahtuu muokkaamatta alkuperäiseen sj410 ja miten leveän vanteen vaatii?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
235/75r15 ja laitat niille omille vanteille mutta käännät vanteet väärinpäin, eli venttiili tulee siis sisäpuolelle. 2" korotuksen kanssa tai pidempien riippujen kanssa ei pitäis olla mitään ongelmia.
Joku korjatkoon jos oon väärässä.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mulla ei ole noita korotuksia eikä riippuja siksi kyselin vakioon suurimpia mahollisia. Näyttäs nuo parin tuuman korotukset maksavan tonnin luokkaa niin ei raski eikä ole ehkä tarvetta hankkia.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pidemmät riiput on ainakin helppo tehdä. Voi olla että menee ilman korotuksia noi pyörät mutta en oo ihan sata varma...?? Mitäs muut on mieltä
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli 235/75/15 vako vanteilla oikeinpäin vakio alustalla ja otti edessä runkoon kiinni. Sitä en tiedä paljonko rajoitti kääntyvyttä, kun kokemusta lähinnä parin testilenkin verran. Tuo vanteiden kääntö olisi saattanut auttaa. 31" mudzillat otti jo kiinni puskuriin.
__________________
RASOR |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Paavolle!
Otin omasta swiftistä ylös nuo ruiskun letkulähdöt. Seuraavat kuvastasi katsoen: 1. Ylemmästä lähdöstä vesipumpun putkeen imusarjan alla. Sivussa oleva imusarjaan, kuvassa nro 6 letkulähtöön. 2. Tämä menee siihen hajusäiliöön. Voi tulpata jos tuota säiliötä ei ole, ja ainut "haitta" on että voi tulla moottoritilasta hajuja sisälle välillä. 3. Sähköisen ISC solenoidin ja pienen suotimen kautta ilmanputsarikotelon pohjaan. 4. Minulla tulpattu jo näköjään tehtaalta asti. 5. Jarrutehostimen alipaineletku. 6. Nesteletku kuvassa nro 1, sivussa olevaan. Tuo imusarjassa oleva letku joka on kuvassa kädessäsi, tulee jakajan alipainekellolle. Hajusäiliölle tulee myös niistä kolmesta letkulähdöstä ruiskua edestä päin katsottuna oikean puolimmainen. Keskimmäinen menee jakajalle. Vasemmalla oleva on tulpattu. Tuosta säiliöstä tulee sitten letku imusarjan takana olevaan nippaan, joka on nesteen lämpöanturin vieressä. Multa voit käydä ihmettelemässä tuota ruiskua, tosin jos oulussa asustelet niin pitkä matka on tänne kajaaniin tuon takia ajella ![]() Viimeksi muokannut kenppi : 12.11.2014 14:02 |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 11 (0 jäsentä and 11 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |