![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Vielä lisäystä tähän asiaan. Itse olen tätä koko juttua ehdottanut Traktor Pulling harrastajalle Herlevin Pekalle joka esitti asiaa eteen päin mutta erittäin hienoa näin jos tämä toteutuu. Niinpä alussa tökkii jonkun verran kaikkien asioitten loksahtelu kohilleen Säänöistä ole keskustellut alustavasti Kivimäen Vesan kanssa. Ja paino raja ei vielä lukkoon lyöty voidaan nostaa tarvittaessa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Minun mielestä 3500kg olisi sopiva kokonaispaino joka erottelisi maasturit ja maastokuorma-autot kuten lainsäädäntö muutenkin. Jos löytyisi kuorma-autoja samaan kisaan niin näyttävyys senkun kasvaisi! Ja mitä tuohon liikennekelpoisuuteen tulee niin "pro" luokan osallistujille todistus liikenne tai maasto vakuutuksesta mukaan. Mitä oikeilta Pulling traktoreilta vaaditaan?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä kyllä tämä on hieno juttu että tulee mielipiteitä ja vinkkejä kaikki erittäin tervetulleita.
Autot varmaankin jaettava kahteen teho luokkaan. Näitä ja muita sääntöjä rakennettava porukalla että tästä tulisi mahdolliseman monelle harrastajalle mahdollisuus halutessaan ottaa osaa tähän lajiin. Siellä tulee olemaan näitä 3600kg Jenkki lava autoja myös. |
|
||||
|
||||
![]()
Tommosen kevyt-KA Dodgen, kuten tuo mun 2500-alustainen, omamassa on 2992kg. Noilla pystypiipullisilla viritetyillä Dodgeilla/Chevyillä/Fordeilla olis ainakin näyttäviä vetoja
![]()
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
|||
|
|||
![]()
mulla rami vm.04 2500 painaa 3300 omapaino. sillä voisin tulla ja putkirunko autollakii tulisin mut renkaat 38" ja ei rek.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nooh elkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon.
Jos tulee sellainen päätös että tämä luokka hyväksytään Pullingiin niin sitte pitää alkaa hieno säätö säännnöille. Tämähän oli alkujaan niin kuin viesti ketjun alussa kirjoitin testaus/näytös luoenteinen juttu. Mutta nyt tämä lähti etenemään nopeaan tahtiin. |
|
||||
|
||||
![]()
mä tuun ainaki vetämään jos härmäs vedetään
![]() , mutta voin ehkä lähteä muuallekkin. |
|
|||
|
|||
![]() Siis oliko tarkoitus vetää pilke silmäkulmassa?Lainaus:
Lainaus:
Toki silloin vedettiin näytösluontoisesti/omaksi ja katsojien iloksi, ja hauskaa oli. Uusi, silloin aika iso nelivetoinen valmetti? ei muistaakseni saanut hitaalla vaihteella (siis hitaasti) vedettyä vaunua yhtä pitkälle, kuin vakio range 31"? renkailla isolla kaasulla -> toki painon siirto taisi olla mitoitettu siten, että alkuvauhti oli tärkein. puntti kuitenkin näytti liikkuvan samassa tahdissa radan suhteen. |
|
||||
|
||||
![]()
ittekin kiinnostas koittaa jos vaan auto on ens kesänä ajossa. eräs pulling-harrastaja koitti kerran dodge ramillaan 2500kg luokassa jollain at-pyörillä ja liki vakiolla koneellakin eikä 5000 fordit ja muut pärjänny.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vähintäänkin pitää tulla paikan päälle pällistelemään
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |