Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888
siirtyä laadukkaisiin Land Cruisereihin, joille on aina oikea markkinahinta ja jos purkaa osiksi, niin osat viedään käsistä hyvien jälkimarkkinoiden takia =)
|
YYYHHH. Yksi cruiseri ollut ja sekin oli liikaa. Mätiä alitehoisia paskoja.
On muuten mielenkiintoinen tuo POPin toiminta. Tuo oma kohtainen vahinkohan tapahtui viime viikolla. Perjantaina se tarkastaja soitteli ja väännettiin hinnasta. Lupasi palata maanantaina asiaan. No ei palannut edes tiistaina. Keskiviikkona itse yritin sitä pariin otteeseen tavoitella. Lopulta kun se sai kiinni niin eihän se homma sen kanssa mihinkään etene kun ei sillä ole lupia mihinkään muuhun. Sain sitten keskiviikon aikana luvan popilta auton korjaukseen ja tämän tarkastajan piti olla uudelleen yhteydessä. No ei ole ollut. Sitä ei saa puhelimella kiinni, eikä saa sähköpostilla kiinni. Kyselin sitten neuvoa suoraan tuolta henkilöltä mikä antoi popilla luvan auton korjaukseen. Saa olla suoraan korjaamoon yhteydessä.
Veikkaan että tästä saadaan vielä melkoinen show aikaiseksi. Onneksi mulla on popin viesti missä sanovat että se menee korjaukseen ja missä sanovat että saa itse sopia korjaamon kanssa korjauksesta. Kuten monessa muussakin ulkoistuksessa niin ei tuo kovin kehuttavasti ole hoidettu.