![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Bensa hevosista puhutaan ja 150hp tähtimessä automaatti askilla. Onko ihan toivoton yhdistelmä tohon jakikseen? Automaatti olis varmaan vähän manuaalia hellempi o?
__________________
BJ ZiL131 Sunbeam |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyll mä uskaltaisin sanoa että kestää!
Erijuttu jos kaikki vääntö olis käytössä jo tyhjäkäynnistä ylöspäin.. Koko lailla samoilla specseillä toi toinen oma projekti on tarkoitus toteuttaa ja kyllä sinne suzukin oma jakis tulee ![]() KUNHAN -Tekee jakiksen päälle vahvikeraudan mikä ehkäisee sen ettei kuoret halkea niin helposti.(ulkomailla ihan kaupallisena/helppo tehdä itse) -Vahvistaa/teKee uusiksi ne jakolaatikon kiinnitysraudat. -Vahvistaa runkoon tulevat kiinnikkeet! Mulla on toi kardaanikäppäri käytössä ja kyllä se hommansa hoitaa.Voin ottaa kuvia jos ilmenee tarvetta! JA hyvänoloinen projekti jalopuu sisustoineen ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
En meinannu käsijarrua kardaanille vaan ihan käyttöjarrua mutta tänään pohdiskellu asiaa ja kait sitä tulee laitettua levyjarrut joka nurkkaa.
Mitenkä tämmöttiis perämurikasta lähtee vetarit irti kun itellä tullu vaan noita sunbeamin periä auottua? ![]() lähteekö tosta toi peltilirpake irti pinjonin ympäriltä että saa steffanssonin vaihettua vai muljautetaanko se tonne jotenkin? ![]()
__________________
BJ ZiL131 Sunbeam |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Eikös tuo oo c-sokka perä? (semifloater)
Ristitappi irti ja painaa vetaria sisään päin jolloin saa sen c-sokan pois ja vetari lähtee sen jälkeen.. taitaa myös olla jarrukilven pultit otettava tojotan perässä auki 4kpl että lähtee..?? ei täyttä varmuutta kun on purkanu vaan letukan periä ![]() toi pelti-lipare on ittessään se stefa jos ymmärsin oikein mitä tarkotat.. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nii siis onks sulla BJ:n akselit tulossa ja haluat pitää BJ leveytisenä??
Hommaa jostain HJ:n etuakseli, niin siitä saat levyjarruhilut suoraan etupäähän. Eli olkalaakereista ulospäin vaihdat kaikki osat HJ akselista bertan akseliputkeen, niin on levyjarrut ja kaikki Toyota osilla. Taakse en osaa vielä 100% varmaks neuvoa, kun itelläki vähän palikoiden valinta kesken. Ite mietiskelly HJ levyjä ja vanhan laatikko koppasen patrolin etusatuloita....ehkä. Mut jos toi ei kilpiin tuu, niin siellä takana menis varmaa kevyemmätkin satulat jostain autosta. Levyt sit vaikka jäähdyttämättömät hilux/LJ kiekot? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mitä toho suikan jakokirstuun tulee, niin käsittääkseni suurimpia ongelmia on käyttäjillä tullu, kun laatikko ei ole kunnolla kiinni! Eli alkuperäiset kiinnitykset surkeen heikot.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Niin en tiä siit äHJ akselista kun tuli tossa tehtyä vähän taloremonttia ja alustavasti maksettu tuleva moottori ja vaihteisto nin meinaa olla tuo paalu vähän tiukassa taas pari viikkoa kun 2kpl makkarin ikkunoita makso 1600e+lisäeristykseet seiniin ja kaikki pinnat uusiks
![]()
__________________
BJ ZiL131 Sunbeam |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty toyzuki projekti | Jouni_S | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 13.09.2010 17:40 |
Toyzuki | Jouni_S | Maasturiprojektit | 59 | 02.02.2010 11:24 |
Myyty Toyzuki Otamurai 1.8TE -89 | Niamola | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 30.06.2008 07:32 |