Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 27.10.2014, 11:07
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa Näytä viesti
Mulle on aivan yks hailee paljonko siihen poissaamiseen menee aikaa ja energiaa (onko se pakko poistaa?).
Mä ajattelen nyt omaa työtäni ja sen sujuvuutta liukkailla. Siinä vaiheessa kun pitäs tehdä töitä autolla ja se ei suostu pysähtymään/kääntymään tiellä, niin on aika turha antaa reklamaatioita perillesaamattomista tuotteista.
Ja kyllähän mä voisin kävellenkin toimittaa nuo tuotteet perille, mutta kun en pysy itsekkään pystyssä, niin...
Me kaikki maksamme kunnallisveroa ja niilla rahoilla hoidetaan esim. hiekotukset ja teiden puhdistukset. Eli on se sunkin lompakosta pois, jos joka ikiseen tienpätkään sitä hiekkaa levitetään

Itsekin maalla asuneena olen Timon kanssa samoilla linjoilla, hiekotus ja suolaus on syvältä. Ei talvella tietenkään pysty hoitamaan hommia samaan tahtiin kuin kesällä mutta se pitää ottaa töiden suunnittelussa huomioon. Tuttu ajoi kesät talvet koulutaksia ja talvella lenkille lähdettiin 15 minsaa aikaisemmin kuin kesällä, jotta kaikki oppilaat saatiin ajoissa ja ennen kaikkea turvallisesti kouluun.

Vanha 27.10.2014, 15:30
Hippanoppa:n Avatar
Hippanoppa Hippanoppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 29.12.13
Sijainti: Noormarkku
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Me kaikki maksamme kunnallisveroa ja niilla rahoilla hoidetaan esim. hiekotukset ja teiden puhdistukset. Eli on se sunkin lompakosta pois, jos joka ikiseen tienpätkään sitä hiekkaa levitetään

Itsekin maalla asuneena olen Timon kanssa samoilla linjoilla, hiekotus ja suolaus on syvältä. Ei talvella tietenkään pysty hoitamaan hommia samaan tahtiin kuin kesällä mutta se pitää ottaa töiden suunnittelussa huomioon. Tuttu ajoi kesät talvet koulutaksia ja talvella lenkille lähdettiin 15 minsaa aikaisemmin kuin kesällä, jotta kaikki oppilaat saatiin ajoissa ja ennen kaikkea turvallisesti kouluun.
No kyl mä mielelläni maksan veroja siitä hyvästä, et sitten saisin jotain vastinettakin rahoilleni

Kaikki ei vaan voi lähtee töihinsä 15min aikasemmin - kyl mä lähtisin vaikka 2h aikasemmin jos en joutuisi odottamaan runkokuljetuksen tuomia tavaroita...

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa mäksä Chit-Chat 1390 15.01.2022 19:25
Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 sampolaattori Tekniikka & Jutustelu 50 11.02.2014 13:39
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28

Sivu luotu: 09:31 (GMT +2).