![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
En kirjoittanut suolaamisesta mitään ![]() Ei ole raskaasta kalustosta kyse ja autossani on kyllä ihan hyvät nastat alla ![]() Väittäisin et sinäkin alkaisit kyselemään sen hiekan perään kun peilijäätiköllä ajelisit muutaman kilometrin pikkuteitä ja koittaisit saada aikataulun pysymään kohdillaan. Ammatinvalintakysymyshän tää on, mutta kun on 20 vuotta samaa hommaa tehnyt ja uutta ammattia ei ole päässyt opiskelemaan, niin pakko se on koittaa jollain itsensä elättää
__________________
"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua." -Risto Ahti- |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tuo hiekkateiden suolaaminen kesäisin(nykyään olis tarpeen enemmän talvisin..) on ihan välttämätöntä. Kun asuu tässä vilkasliikenteisen hiekkatien varressa, niin on järkyttävä tuon pölyn määrä.
Hiekotuskaan ei tuolla ole sellasta sekoilua kuin valtaväylillä, kun siellä ei rikkoontuvat tuulilasit ja umpiot juuri lisäänny. kivet lentelee muutenkin. Suolan levitys tuolla päätieverkolla nyppii kyllä ihan riittävästi. Paska lentää ja lasit on sameana koko ajan. Tiet kuluu, kun sulana ajetaan jatkuvassa vesi/suolakylvyssä ja nastoilla. Pakkaset kun kiristyy jonnekin 10-20 asteen tienoille, niin sitten alkaa paska pysyä tiessä ja jääpinta suojata asvalttia. Mutta eihän tuollasia kelejä enää nykyään tahdo olla.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Joskus naureskellut että täällä pitäisi laittaa auravarusteet maitoautoon, se kulkee paljon useammin noita pikkuteitä kuin varsinainen tienhoitokalusto...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Nuo polanteen pohjat kivoja kun päivällä täyttyvät sulamisvedestä ja yöllä jäätyvät siihenkin yrittävät kikka kolmosia joku yrittäjä ja tekevät soratien kuperaksi lanalla syksyllä no siinähän katsoo lämpöisillä renkailla olevaa kalustoa mihin päin pysähtyessä valuukaan. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
| Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |