![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
pääsenkö ajamaan trialia Jeep wagoneer valmet 35" fillarit. maxxis mudzillat n:1" korotus jousissa + korin korotus 60mm ei turva kaaria sammutin ensiapu laukku + kontoomi + liukkaria ainakin 2 desiä kiipeily mallin kypärä. kelpaa esim pieniin kisoihin venäjällä esim Ladoga trophy, vepski les, kaikki PRO X kisat. 0 % ?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
kypärä sen sijaan on ja vieläpä hyväksytty. Halvimmillaan hyväksytty kypärä maksaa n. 120€ ja varmasti sellaisen saa lainaksi jos tuntuu kalliilta ostaa vain yhtä kisaa varten.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Nyt kun tämäkin topicci tuntuu menevän täysin ohi aiheen, eikä kiinnostuneita juurikaan ole esittäytynyt alkuperäiseen aiheeseen, niin tuskin kannattaa neljälle autolle rataa tehdä?
Kaari ja penkkiongelmat ikävä kyllä koskevat myös mahdollisia modified-luokan kilpailijoita, helpompi on tehdä auto euro- kuin suomisääntöihin, nämä luultavasti kuitataan sillä ettei turvallisuussääntöihin tehdä lievennyksiä? Nyt kun on muutaman kerran tullut luettua säännöt läpi, niin onkohan todellinen tarkoitus tehdä yhtenäiset suomi- ja eurosäännöt? Edelleen kaikissa luokissa on mahdollista tehdä eurotrialiin kelvoton auto, kun taas useassa kohdassa eurosäännöissä pääsee helpommalla ja/tai saa kilpailuetua?
__________________
Harbor Cruisers |
|
#4
|
||||
|
||||
|
JOS ensi kaudeksi saadaan niputettua tuo meidän vanha suora-akselinen ProModi auto,niin tämä suunniteltu Harraste-Modified luokka olisi juuri sopiva meille.
Ja ei kääntöjarrujen linelock venttiilien ja jakolaatikon kepin (etuveto-neliveto) pois purkaminen ole ylitsepääsemätön ongelma,jos niitten pelkkä käytön kieltäminen ei riitä. Me voidaan kyllä rakentaa auto sääntöihin kelpaavaksi,eikä yritetä väkisin vääntää sääntöjä meidän autolle sopivaksi. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ollaanko tämän kanssa jo myöhässä ensi kautta ajatellen kun sääntökirjakin jo julkaistu?
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ei olla myöhässä jos vaan kiinnostusta riittää.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Oishan se hyvä jos ois joku väliluokka. Tuskin modeja niin montaa ilmaantuu että modi ois mahdollista ajaa omana luokkana.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Älä nyt sotke noita venäjän safareita tähän :-)
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| euro4 ja euro5 luokka pakuissa | toyota4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.03.2012 16:06 |
| Bussikyytiä Ahveniston Trialiin Tampereelta | Racingrabbit | Tapahtumat | 1 | 15.10.2009 08:04 |
| M: Voittaja auto trialiin | Jare | O/M/V Muut | 0 | 01.03.2005 07:30 |
| Mikä kilpailu luokka? | bj75 | Chit-Chat | 6 | 16.02.2005 20:03 |