![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kerro toki mitkä jutut on suomessa tiukemmat?
__________________
Harbor Cruisers |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kypärä ja kaaret orkkis ja stanu luokissa edittiä: Olin väärässä, AKK sivuilta en löytäny 2014 sääntöjä mut kävin virallisilta sivuilta kattomassa ni nyt on muuttunu vanhoja suomisääntöjä vastaaviks iha yleiset säännötkii.
Viimeksi muokannut Calmari : 26.10.2014 20:12 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ei uskois että vielä tänäpäivänä löytyy ihmistä joka jaksaa vääntää vastaan turvallisuusvarusteista moottoriurheilussa.
Ei se kypärä kovin kallis sijoitus ole sen kaiken muun harrastukseen menneen rahan lisäksi. Seuraavaksi varmaan hämmästellään kun ei saa kännissä ajaa kilpaa vaikka silloin pelottais vähemmän ja olis voittamaton asenne... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Näihin sääntökeskusteluihin en itse osallistu mutta on se kumma kun näistä saadaan aina riita aikaiseksi
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Harraste-Modified: Uusi luokka trialiin?
mie luulin et harraste modi ois ollu "normi" safari autoille et pääsis kokeilee jos huvittaa ja sais rahat pois osallistujilta? ja pitiks tähä topikkii ehotella jotai tän luokan suunnalta vai onks tää vaa trialin sisä piiriläisille oma tsätti? ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitkä yleiset säännöt on muuttuneet minkä mukaiseksi? Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.autourheilu.fi/lajit/offroad/saannot/ |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuossa vielä voimassa oleva http://www.autourheilu.fi/saannot/ Viimeksi muokannut sirP : 26.10.2014 20:33 Perustelu: Linkki lisätty |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
#11
|
|||
|
|||
![]()
No ei se miuta häiritse mut äkkiseltään luulis offroadin säännöt löytyvän offroad valikosta kun siel ne vanhat kuitenkin oli ? Enkä mie halua sotkea AKK:ta tähän keskusteluun sen enempää kuin mihinkään muuhunkaan viihdyttävään autourheiluun, anteeks nyt hirveesti jos oon tullu joittenkin hiekkalaatikolle sotkemaan, joku 100 sivunen opas varmaan pitäs saaha tähän kirjotteluun offroadista ja lista sallituista sivustoista jossa keskustelua käydään.
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
pääsenkö ajamaan trialia Jeep wagoneer valmet 35" fillarit. maxxis mudzillat n:1" korotus jousissa + korin korotus 60mm ei turva kaaria sammutin ensiapu laukku + kontoomi + liukkaria ainakin 2 desiä kiipeily mallin kypärä. kelpaa esim pieniin kisoihin venäjällä esim Ladoga trophy, vepski les, kaikki PRO X kisat. 0 % ?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun tämäkin topicci tuntuu menevän täysin ohi aiheen, eikä kiinnostuneita juurikaan ole esittäytynyt alkuperäiseen aiheeseen, niin tuskin kannattaa neljälle autolle rataa tehdä?
Kaari ja penkkiongelmat ikävä kyllä koskevat myös mahdollisia modified-luokan kilpailijoita, helpompi on tehdä auto euro- kuin suomisääntöihin, nämä luultavasti kuitataan sillä ettei turvallisuussääntöihin tehdä lievennyksiä? Nyt kun on muutaman kerran tullut luettua säännöt läpi, niin onkohan todellinen tarkoitus tehdä yhtenäiset suomi- ja eurosäännöt? Edelleen kaikissa luokissa on mahdollista tehdä eurotrialiin kelvoton auto, kun taas useassa kohdassa eurosäännöissä pääsee helpommalla ja/tai saa kilpailuetua?
__________________
Harbor Cruisers |
#15
|
||||
|
||||
![]()
JOS ensi kaudeksi saadaan niputettua tuo meidän vanha suora-akselinen ProModi auto,niin tämä suunniteltu Harraste-Modified luokka olisi juuri sopiva meille.
Ja ei kääntöjarrujen linelock venttiilien ja jakolaatikon kepin (etuveto-neliveto) pois purkaminen ole ylitsepääsemätön ongelma,jos niitten pelkkä käytön kieltäminen ei riitä. Me voidaan kyllä rakentaa auto sääntöihin kelpaavaksi,eikä yritetä väkisin vääntää sääntöjä meidän autolle sopivaksi. |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#17
|
|||
|
|||
![]()
Älä nyt sotke noita venäjän safareita tähän :-)
|
#18
|
||||
|
||||
![]()
Ei Harraste Standard luokkana mihinkään häviä ja sehän on juuri se lajiin tutustujien luokka missä voi sitä omaa autoa kokeilla.Viime aikoina vaan on HS luokan radat alkaneet olla liian vaikeita ns. normaaliautoille ja sen takia ollaan perustamassa uutta vapaampaa luokkaa rakennetummille autoille. Samalla on mahdollisuus helpottaa HS-luokan ratoja lähemmäs alkuperäistä,eli Original-luokan tasoa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
euro4 ja euro5 luokka pakuissa | toyota4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.03.2012 16:06 |
Bussikyytiä Ahveniston Trialiin Tampereelta | Racingrabbit | Tapahtumat | 1 | 15.10.2009 08:04 |
M: Voittaja auto trialiin | Jare | O/M/V Muut | 0 | 01.03.2005 07:30 |
Mikä kilpailu luokka? | bj75 | Chit-Chat | 6 | 16.02.2005 20:03 |