![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Paljoks Toyossa pitäis olla öljynpaine kuumana tyhjäkäynnillä, mun korvaan kilo on vielä aika hyväkin paine, jos öljy on normaali viskoista
|
|||
|
|||
![]()
0.3 ja 3000 rpm kohdalla 2.5 minimit
|
|
|||
|
|||
![]()
Suutinremontti 760e, kilingggg. Riihimäen dieselhuollon äijä sanoi kyllä että olivat jo todella huonot. Toivottavasti tulee jotain positiivista vaikutusta kun laittaa kiinni. Sitten kun vielä pumppua käyttäs jossain... ja tietty välijäähdytintä voisi viritellä ja ja.
|
|
|||
|
|||
![]()
Onks mitää mahdollisuutta, että 630 000tkm ajetussa vm.1992 HDJ:ssä on alkuperäset alakerran laakerit moottorissa? Vai onko noi kaikki vaihettu pakostikkin 500tkm kohdilla? Mistä tommosen tietäis kaikista varmimmin jossei huoltokirjassa ole merkintöjä, että olis toi remontti tehty?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja orkkis liima on erikoisen väristä, jos pitäis veikata, niin harmaata? (siis pohja on tiivistetty pelkästään liimaamalla) Ja kaikki öljypohjat, mitä minä olen nähnyt, on saaneet irroituksessa ainakin maalivaurioita, isommatkin irroituksen jäljet aika tavallisia, koska pohja on alunperin melko lujassa... Myös öljypohjan pulteista vois katsoa/arvailla, että onko jossain vaiheessa pyöritetty auki-suuntaan. Ja jos sieltä lähtee kk-laakerit pettämään, niin sitä ei kuule käyntiäänestä, ennen kuin alkaa olla myöhäistä, siis kalkatuksen ja kampiakseli/kiertokanki/lohkovaurion välinen aika voi olla huomattavan lyhyt. ja tuon öljypohjanhan saa käytettyä irti kohtuu helposti. |
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin 1995 jälkeen on liima ollut punaista. Sen mitä itse olen purkanut niin aina ollut punaiset liimat, ja ovat siis avaamattomia olleet.
Pieni tutkimus kierros osoittaa että on nuissa uudemmissakin harmaata liimaa. Eli molempia väriä löytyy riippumatta siitä onko avattu vai ei Viimeksi muokannut Killer-Wo : 30.11.2014 12:42 |
|
|||
|
|||
![]()
Entäs onko starttien hammaskosketusviat miten yleisiä hodareissa, ei mun mielestä oo tojoissa kauheen yleistä? Ja miten hoodeejiissä toimii jakopää, pyörittääkö kampiakseli jakoketjulla nokka-akselia ja sieltä hihnalla syöttöpumppua? Miten helposti pitäis keskitasauspyörästön lukon mennä päälle?
|
||||
|
||||
![]()
En muista minäkään, mutta mulla oli vm.- 93 ja siinä kk-laakerit sitä huonompaa sarjaa. Eli oisko sitten 94 missä ois paremmat?
|
|
|||
|
|||
![]()
Toi öljynpainemittarin näyttämä on kyllä surkuhupaisa. Lämpimänä yli 2000rpm se on tokalla viivalla ja tyhjäkäynnillä näyttää nollaa = ekalla viivalla (minkä alle se ei edes mene moottori sammutettuna). Normaalissa ajossa jossain siinä nollan ja tokan viivan välissä.
Tietty vois viritellä mekaanisen painemittarin johonkin läpeen, jos hyvä lähtö olisi kätevästi käsillä. Mutta taitaa vaan antaa soittaa ja jos kilahtaa niin kilahtaa. |
|
|||
|
|||
![]()
mä otin t-haaralla anturilta
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |