![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Itellä ei onnistunu muinoin muutoskatsastaa Wagoneeria M1G:ksi. Kovasti koitin, mutta ei.
Konttorilta silloin soittelivat trafiin, jotta mites tämmönen, niin trafista tuli vaan vastaus, että ei oo mitään väliä lukeeko otteessa M1 vai M1G. Se on tuotu maahan verovapaana maastohenkilöautona, ja sitä kohdellaan myös maastoautona, vaikka otteessa on pelkkä M1. Joten alustaa sai korotella ihan rauhassa... |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Täällä kans eilen tiedusteltu katsastuskonttorilla, että olisko Jimnyyn saanut sen puuttuvan G-kirjaimen niin tuttu katsastusmies tuumas siihen että mitäs sinä sillä G-kirjaimella teet??
Sanoin että olis mahdollisuus korottaa vähän enenmpi tuota Jimnyä kun se on M1G. Katsastusmies sanoi että sen saman 150mm sinä saat tätä autoa korottaa oli siinä G-kirjainta tai ei. Ja katsurilla oli juuri sillä hetkellä minun Jimnyn paperit käsissä niin sanoi tuon edellä mainitun lauseen. Sanoi että nykyään ei monestikkaan merkata otteeseen juurikaan mitään vaan rekisteriotteesta syöttmällä sen tyyppihyväksyntäkoodin saa tarvittaessa enempi tietoja. Eli aivan turhaa koko G-kirjaimen hommaaminen!
__________________
Köyhillä On Kiire Minulla Ei.. Toyota hilux |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() "M1 ja N1: korkeus saa muuttua suhteessa pyörien keskiöön enintään 51 mm / 2" M1G ja N1G: korkeus saa muuttua suhteessa pyörien keskiöön enintään 77 mm / 3" nostamalla koria rungolta sallittu kaikissa N1G-luokan ajoneuvoissa sallittu M1G-luokan ajoneuvossa, jos omamassa on yli 1500kg kielletty M1- ja N1-luokan ajoneuvoissa maksimikorotus 77mm / 3" |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Se 150mm on maksimi kokonaiskorotus, johon lasketaan kaikki korotukset yhteen. Renkaat, jouset ja korin korotus.
__________________
-Pauli- |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eikö muka tule 1500 kg täyteen, kun asentaa vinssin ja parit panssarit?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki Jimnystä offipeli? | petr | Tekniikka & Jutustelu | 217 | 26.09.2012 08:08 |
Jimnystä kokemuksia? | Erturo | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 15.11.2011 20:58 |
Jimnystä OFFI-kone | raw | Linkit | 0 | 08.09.2007 18:24 |
Kokemuksia automaatti-Suzuki Jimnystä? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.05.2006 23:50 |
Kokemuksia Suzuki Jimnystä | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.01.2004 10:16 |