![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Joskus mittailin ehjempää koppaa pätkäpajeroon k10 micrasta (se eka),akseliväli oli melko liki mitä siinä pirkkapurkki toisessa kädessä sihtailin. Kilpiin sitä en kuitenkaan ajatellu missään vaiheessa. ![]() Hatara muistikuva on '90-luvun puolesta välistä että Vääksyssä pyöri keltanen Volvo 340-360 korotettuna ja isoilla renkailla,tais olla kyllä ihan vaan takaveto.Muistaaks kukaan? ![]()
__________________
================================== Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori. PäHäMa |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tais tosiaan olla että pitää vaihdettava kori olla saman mallisarjan autosta tms. nykyään.
Mutta mikäli tää projekti lähtee käyntiin niin coupè,- c-kadet, -record, -manta... ja jotain pienempiä jenkkejä vois olla kans tarjolla. Thumbs up for this project... Cool as hell I say B) |
#3
|
||||
|
||||
![]()
En ole kyl varma onko noissa kaikissa erillinen runko, vai onko missään
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Volvo kuski asui jossain vaiheessa melkein naapurissa. Oli taka veto mun muistaaseni kun kalliolan koulun kentällä revitti niin saatanasti ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Koriahan saa edelleen muokata eli pinta pellit vaihtoon, lattia ja kojelauta vanhaa ? Järjetön työmaa mutta kait teoriassa leimakelpoinen ??
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Sen mitä olen nyt koittanu Trafin ja finlexinin sivuilta tietoa aiheesta löytää, niin näyttää tosiaan siltä, että tarttee kori vaihtaa samasta mallisarjasta. Eli farkun voi vaihtaa sedaniks, mut sepä ei tässä paljoa mieltä lämmitä...
Nyt tarttis sitte päättää teenkö just sellasen ku haluan ja unohan kilpipolitiikan ja ajelen vaan suljetuilla radoilla, vai pitäydynkö rakentamaan jotain tylsää, mutta turvallista... Tietty paras vaihtoehto olis muuttaa Jenkkeihin tai Venäjälle, niin sais rakennella aika paljon vapaammin. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
ei venäjälläkään saa kovin vapaasti rakentaa offi autoja jos niitte pykälie mukaa mennään...
![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#9
|
|||
|
|||
![]() Taannoin olisi onnistunut, nyt ei varmaankaan?
Ja jos kyseessä on 2000 luvun auton papereille tuleva luomus, niin ei varmaankaan onnistu, pitäisi mennä sen "piensarja-" vai mikä se juridinen nimi on... ja siihenkin pitää olla sieluttoman paljon muutoksia, dokumenttejä (japseista ei saa?) ja muutamia mittauksia/todistuksia, jotka maksaa.... uuden auton hinnan?
Mutta onko rungollisen maasturin, siis esim. -70 tai -80 luvun, korin muuttaminen, ja kun muutoksen yhteydessä asennetaan turvakaaret? siis "perhemaasturin" kori muuttuu 2 (+2?) hengen maastohenkilöautoksi, ulosotolla ja umpikorilla? -> siis itsekantavan korin vaihtohan on käsittääkseni kielletty, mikäli se ei ole mallisarjan puitteissa? Mutta ylläolevassahan vaihdetaan "rimpula-kori" pois... |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Kaiva jostain tuollainen: http://en.wikipedia.org/wiki/AMC_Eagle
Näyttää olevan farmaria, coupea ja avoa. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiluxi ajatuksia | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.12.2005 09:32 |
Ajatuksia ilmapalkeista ? | Mutamies | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 25.02.2005 23:48 |
olisiko ajatuksia | ryobi | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 20.12.2004 15:55 |
Kesäisiä ajatuksia... | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 28.05.2004 14:33 |
MEETING ajatuksia | Vette90 | Vuosimallit 1984-1996 | 5 | 20.08.2003 10:41 |