![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() iskarin vaihto onnistui perjantainaJoo iskarit vaihdettiin ja korkeutta tuli hieman lisää, vanhat jouset passas, nuo koroke lätkät jäi laittamatta. Jos takajouset vaihtaa niin sitte näkee tarviiko korottaa lisää etupäätä. Runvan-vinssiki olis odottamassa asennusta tallin nurkassa. Oot saanu siististi vinssin asennettua piiloon. Passasko suoraan rungossa oleviin reikiin vai pitikö tehä uudet reiät tai joku peti ratkasu?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Pelti sieltä muovipuskurin takaa poikki siitten hitsasin petin sinne runkoon kiinni. 4500lbs vinssi mahtuu kohtuuella puskurin sisään.
Ei etupäätä tarvi korottaa lisää jos sopivat takajouset löytää.
__________________
///////////////////////////////////////////////////////////////// //-Oikaistaan tuosta, kyllä tuonne puronvarteen pääsee-// //--------Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä-----------// ///////////////////////////////////////////////////////////////// |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kirjoitanpa tämän tännekkin, jos jollakin olisi valmis vastaus, missä vika, että yli 20 km.n ajon jälkeen alkaa pikkuhiljaa veto loppua, siis kun koitat kiihdyttää ensin vaikka 80-100 niin kaasua painaessa hyytyy ja moottorin merkkivalo syttyy. Ja kun löysäät kaasua hieman niin valo sammuu ja oikein sievästi ja hitaasti kiihdyttämällä voi onnistua nopeutta nostaa. Mutta vika pahenee pikkuhiljaa ja vauhtia joutuu pudottamaan ja 50 km.n ajon jälkeen nopeutta ei saa nostettua enään kuin 50kmh. Vikaan auttoi hieman kun auto seisoi pari minuuttia, nopeus nousi mutta vika säilyi ja pikkuhiljaa taas alkoi pahenemaan. Ei varmaan haittaisi vaikka vaihtaisi polttoainesuodattimen... missä ja millainen se tuossa mallissa on? Täytyy lähtä vaihtamaan. Tänään taas 150km.n ajo edessä... saa nähdä miten onnistuu. Eniten pelottaa se katalysaattorin hajoaminen, kuinkahan todellinen uhkakuva se on? Niin ja jäi sanomatta että kun vika alkaa pahenemaan niin alkaa polttoaineen kulutuskin nousemaan mittarin mukaan. Kone on siis 1.8l. bensa GDI. Käyttääkö kukaan 95-bensaa vai onko 98 ainut mahdollisuus?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
vinssistä vielä... joo olis hyvä kun sais vinssin tosiaa mahtumaan tuollain samallalailla tuonne piiloon kun sinä olet laittanut. Missä sulla on napit vinssin käyttöön, ootko vetäny piuhat sisälle vai millä keinolla tuo pelaa?
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
///////////////////////////////////////////////////////////////// //-Oikaistaan tuosta, kyllä tuonne puronvarteen pääsee-// //--------Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä-----------// ///////////////////////////////////////////////////////////////// |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Vika löytyi... oli imusarja ja alipaineletkut karstottunu pahasti.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Joutilaita renkaita?
Onko kenellekään teistä Pinin-omistajista jäänyt nurkkiin ylimääräisiä vanteita, jotka sopisivat 1.8 GDI 2000 Pininiin? Alla tällä hetkellä alkuperäiset 215/65 R16 pyörylät ja pitäisi pikkuhiljaa ruveta etsimään kesärenkaita.
Jos alkuperäisiä aluvanteita löytyy, niin minimissään 3 vannettakin riittäisi. Vararenkaassa kun sellainen jo on. Yksi irtorengas ilman vannettakin olisi, mutta toki koko sarjakin kiinnostaa, kumeilla tai ilman, jos joku sellaisista haluaa eroon päästä. Asun Ylihärmässä Etelä-Pohjanmaalla, mutta käyn päivittäin Vaasassa töissä. Matkahuoltokin renkaita kuljettaa, jos myyjä asuu kauempana. Jossain vaiheessa auton korottaminenkin kiinnostaa, joten rumatkin vanteet kelpaavat, kunhan ovat muuten suorat. Jos ei viitsi maalata, ostan pölykapselit päälle. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ihan kysymyksenä, oletko katsonut onko tankki alipaineinen kun tuo hyytyminen tapahtuu?
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
eipä oo käyny mielesä... kiitän! onko siihen muuta keinoa kuin korkkia raottaa?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
M/V: Pajero -98 | L-200 | O/M/V Muut | 5 | 25.10.2005 18:19 |
M: Pajero vm. -87 | amis | O/M/V Muut | 0 | 02.06.2005 17:21 |
V: Pajero vm. -90 | amis | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.06.2005 17:10 |