![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mielenkiintoinen ratkaisu tuo bensa pumpun "nokka".Oliko tuossa huoltokirjaa mukana niin siitä näkis mitä remonttia sille on tehty.Ja tuli tuossa vahingossa itellekkin hommattua Gaz-66 katotaan mitä sille tehdään.
|
|
|
||||
|
||||
|
Huoltokirjassa ei ole merkintöjä muusta kuin huolloista armeijan ajalta.
Minkäslaisen GAZin hommasit? Kuvaa? |
|
|
||||
|
||||
|
Tuommoine koppi pitää kyllä hommata niin pääsee retkeilemään...
Onkos kellään tietoa mitä maksaa vakuutus tällaiseen jos laittaisi kilpiin? Muita maksujahan ei vissii bensakuorma-autossa olekkaan? |
|
|
||||
|
||||
|
Kopit tulee todennäköisesti myyntiin jossain vaiheessa joko tästä autosta tai toisesta samanlaisesta,autokin tulee vasta huomenna kotiin että pääsee tarkemmin tutkimaan mitä tuli ostettua.
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Jos oikein kuvaa katsoin, niin yks työkaveri osti seuraavan vasemmalle päin.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Edit Kuva on mun autosta (tarkastettu) Viimeksi muokannut ZAU : 11.10.2014 23:04 |
|
|
||||
|
||||
|
Minä olen väärässä, se työ-toverin auto oli vasta kolmannella rivillä. Tuo sun kuva on ekalla rivi asvaltin reunasta.
|
||||
|
||||
|
[QUOTE=sisua45;1167829]Minä olen väärässä, se työ-toverin auto oli vasta kolmannella rivillä. Tuo sun kuva on ekalla rivi asvaltin reunasta.[/QUOTE
OK |