![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() samanlainen korotus suunnitteillaMorot. Joo samanlainen korotus olisi minulla tarkoitus omaan pininiin tehdä. Onko tuo 30mm korotus jo valmiiksi noissa iskareissa vai millaisen latan olette väliin sullonut? Ja käyköhän ne samat vanhat jouset sitten noihin uusiin iskareihin? Olisko lisää vinkkejä perän pieneen kohennukseen yms.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Etupään jouset sopii molempiin etutolppiin. Sitä en tiedä onko molemmissa tolppa malleissa saman korkuinen jousi.
Etupäähän löytyy kahden mallisia iskari tolppia, toisessa on 27mm lautanen ylempänä eli korottaa 27mm vanhalla jousella jos vanha tolppa on matalampaa mallia. http://www.camskill.co.uk/m32b0s3234...YABA_-_334405_ Taakse hain romikselta jouset, oisko ollu toytota carinan etujouset. Jousi irti ja romikselta 5cm korkeammat samalla halkaisijalla mukaan ei maksa paljoa. Takapään jouset korotti mulla ainakin 6cm joten eteen piti sitten laittaa viellä iskarin yläpäähän muoviset korokerenkaat. Mulla on tallissa yhdet sopivat takapään korotus jouset jos kiinnostaa. Sattuuko Jari sulla olemaan 2litranen versio pininistä??
__________________
///////////////////////////////////////////////////////////////// //-Oikaistaan tuosta, kyllä tuonne puronvarteen pääsee-// //--------Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä-----------// ///////////////////////////////////////////////////////////////// Viimeksi muokannut PIRSSI : 09.10.2014 20:37 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa ny kuva viellä vinssistä ja pohjapanssarista
__________________
///////////////////////////////////////////////////////////////// //-Oikaistaan tuosta, kyllä tuonne puronvarteen pääsee-// //--------Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä-----------// ///////////////////////////////////////////////////////////////// |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eikö tuo pidemminkin Ns. "skid plate" kuin varsinainen pohjapanssari. Muistui tämä ketju mieleen kun tänään tuli vastaan moinen tummansininen ja "hivenen" elämää (metsää?) nähnyt...
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä skid plate nimeksi kelpaa kuulostaa hienommalta. Tuonne jakolaatikon taakse menee tuo suoja. 2m pitkä levy sinne on ruuvattu alle. Muoviahan se on mutta eipä tuolla kivikossa revitellä muutenkaan.
__________________
///////////////////////////////////////////////////////////////// //-Oikaistaan tuosta, kyllä tuonne puronvarteen pääsee-// //--------Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä-----------// ///////////////////////////////////////////////////////////////// |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä skid plate nimeksi kelpaa kuulostaa hienommalta. Tuonne jakolaatikon taakse menee tuo suoja. 2m pitkä levy sinne on ruuvattu alle. Muoviahan se on mutta eipä tuolla kivikossa revitellä muutenkaan.
__________________
///////////////////////////////////////////////////////////////// //-Oikaistaan tuosta, kyllä tuonne puronvarteen pääsee-// //--------Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä-----------// ///////////////////////////////////////////////////////////////// |
#7
|
|||
|
|||
![]() iskarin vaihto onnistui perjantaina
Joo iskarit vaihdettiin ja korkeutta tuli hieman lisää, vanhat jouset passas, nuo koroke lätkät jäi laittamatta. Jos takajouset vaihtaa niin sitte näkee tarviiko korottaa lisää etupäätä. Runvan-vinssiki olis odottamassa asennusta tallin nurkassa. Oot saanu siististi vinssin asennettua piiloon. Passasko suoraan rungossa oleviin reikiin vai pitikö tehä uudet reiät tai joku peti ratkasu?
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Pelti sieltä muovipuskurin takaa poikki siitten hitsasin petin sinne runkoon kiinni. 4500lbs vinssi mahtuu kohtuuella puskurin sisään.
Ei etupäätä tarvi korottaa lisää jos sopivat takajouset löytää.
__________________
///////////////////////////////////////////////////////////////// //-Oikaistaan tuosta, kyllä tuonne puronvarteen pääsee-// //--------Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä-----------// ///////////////////////////////////////////////////////////////// |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
M/V: Pajero -98 | L-200 | O/M/V Muut | 5 | 25.10.2005 18:19 |
M: Pajero vm. -87 | amis | O/M/V Muut | 0 | 02.06.2005 17:21 |
V: Pajero vm. -90 | amis | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.06.2005 17:10 |