Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 07.10.2014, 21:57
suzs205:n Avatar
suzs205 suzs205 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 22.06.11
Sijainti: joensuu
Viestit: 224
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Näin mäkin oon asian ymmärtänyt, laki ei mainitse mikä tasauspyörästö pitää olla lukittavissa, joten akseleiden välinenkin käy. Ja jos on kiinteä part-time-jakis, niin siihen sopii samalla tyylillä hyvin tuo käsite "vastaava järjestely"

b) siinä on vähintään yksi tasauspyörästön lukitusmekanismi tai se on varustettu vastaavalla järjestelyllä;
Siis jos akseleiden välillä on tasauspyörästö, mutta se ainut lukko onkin esim taka-akselilla, niin autohan on jumissa jos toinen etupyörä on ilmassa. Ja kyseinen systeemi tekisi autosta maastoauton?

Kuulostaa kyllä juuri niin idioottimaiselta että tuon on pakko olla totta
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki Jimnystä offipeli? petr Tekniikka & Jutustelu 217 26.09.2012 08:08
Jimnystä kokemuksia? Erturo Tekniikka & Jutustelu 27 15.11.2011 20:58
Jimnystä OFFI-kone raw Linkit 0 08.09.2007 18:24
Kokemuksia automaatti-Suzuki Jimnystä? Tapsa Tekniikka & Jutustelu 0 15.05.2006 23:50
Kokemuksia Suzuki Jimnystä Tapsa Tekniikka & Jutustelu 3 04.01.2004 10:16


Sivu luotu: 23:29 (GMT +2).