Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.10.2014, 11:48
jetta8500 jetta8500 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.05.13
Sijainti: Liminka
Viestit: 70
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Mitä olet nyt tarkistelemassa,pumpun ennakkoako? Vähän auttaisi että mikä malli kyseessä yms. Jos haluat pumpun säätää ihan noilla oikeilla asteluvuilla niin tarvit sen astelevyn siihen kampuranpöyrän päähän.
Mitsubishi pajero 2.5td vm. 88. Jakopään kopassahan näkyy asteet ja hihnapyörässä pitäs olla merkki. Eikö niillä saa katottua. Mää en vaan löydä sitä merkkiä. Jos vähän voit kerttoa miten säädetään astelevyn avulla..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.10.2014, 17:14
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jetta8500 Näytä viesti
Mitsubishi pajero 2.5td vm. 88. Jakopään kopassahan näkyy asteet ja hihnapyörässä pitäs olla merkki. Eikö niillä saa katottua. Mää en vaan löydä sitä merkkiä. Jos vähän voit kerttoa miten säädetään astelevyn avulla..
Kampuran hihnapyörässä on pikkuinen kolo kopan puolella,se nolla kohtaan ja ennakon tarkistus ja tarvittaessa säätö,aika nätti oli tehdä kunhan nappasi vaan suutinputket mäelle. Astelevyn kanssa en ole kikkaillut kun en nähnyt sitä tarpeelliseksi,omasta mielestä perusennakko riittää,jossei ala mitään hirmu tehoja hakemaan. Itse säädin 0-kohtaan 0.95 ennakoksi ja hyvin alkoi vetämään,voin vaikka tulla katsomaan/säätämään jos on tarvis.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.10.2014, 17:38
jetta8500 jetta8500 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.05.13
Sijainti: Liminka
Viestit: 70
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Kampuran hihnapyörässä on pikkuinen kolo kopan puolella,se nolla kohtaan ja ennakon tarkistus ja tarvittaessa säätö,aika nätti oli tehdä kunhan nappasi vaan suutinputket mäelle. Astelevyn kanssa en ole kikkaillut kun en nähnyt sitä tarpeelliseksi,omasta mielestä perusennakko riittää,jossei ala mitään hirmu tehoja hakemaan. Itse säädin 0-kohtaan 0.95 ennakoksi ja hyvin alkoi vetämään,voin vaikka tulla katsomaan/säätämään jos on tarvis.
Joo eiköhän se noilla opeilla saa säädettyy. Pitää vaan se kolo löytää..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.10.2014, 21:08
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jetta8500 Näytä viesti
Joo eiköhän se noilla opeilla saa säädettyy. Pitää vaan se kolo löytää..
Jossei alamerkkiä löydy niin sitten nokan merkkien mukaan,nekun on yhtäaikaa kohdillaan.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.10.2014, 10:29
Mika28:n Avatar
Mika28 Mika28 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.10
Sijainti: Tornio
Viestit: 220
Perusasetus

Syyläriä etsin omaan Pajeroon Gen2 2,5td ja vuosimalli 1992

Oisko mistä tai kellään?

Itse katselin jo täältäkin:
http://www.ebay.com/itm/Heater-Matri...361731&vxp=mtr

Tuossa yksi esimerkki mutta olihan noita muitakin.
En tiedä onko merkitystä. Mutta manuaali ois askina.
__________________
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen
Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen)
Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen)
Suzuki Sj410 -83 (entinen)
Landrover Freelander -98 (Entinen)
Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen)
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.10.2014, 14:57
Jan13 Jan13 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.06.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 69
Perusasetus

Onko gen1 pitkässä ja pätkässä samat etuvetarit ja kardaanin laipat? Eli käykö pätkään pitkästä perät sellaisenaan kiinni?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.10.2014, 07:55
Jartsa 74 Jartsa 74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.11
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 100
Perusasetus

3,0 v6 etuperissä olen törmännyt vänkärin puolella sisemmässä nivelessä kahteen eri pulttijakoon, toinen sama kuin dieselissä. Kuskin puolen sisempi nivel v6:ssa eri boorilla kuin dieselissä. Napalukossa sama boori. Etukardaanin laippa sama mutta kardaania piti lyhentää kun laitoin diesel pätkään v6 pitkästä etuperän. Takakardaanin laipasta uskoisin että sama jos molemmat dieseleitä, väittäisin että v6 eri jaolla.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 04:56 (GMT +2).