![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tässä suora linkki Russiansparesin sivuilla siihen tarvittavaan osaan: http://russianspares.com/product.php?page_id=580 Kun ei oo itellä oikee hallussa justiisa noi peipalit sun muut niin jos joku osaa/viitsii niin olis hieno juttu
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Viipurist varaosa kaupasta hakemaan eiks teidän kylältä käy porukkaa siellä.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ystävällinen kaveri lupasi tilata osan, kiitoksia vaan etukäteen.
Jos tuon nyt jaksaisi jopa purkaa kun on jotain valoa tunnelin päässä. Tämä lavayksilö on vastustanut alusta asti mutta jospa tästäkin saisi työvoiton väsyttämällä Tuskin se voi minua itsepäisempi olla...
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Markku Pöyhönen Mul oli aikoinaan vuosia tollanen Molo, tosin vanhempaa mallia... Viel olis toinen kone tarvitsijalle!
Hannan face kuva-albumin kommenteista sattu silmään :-) |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Joo, kaikki vinkit ja johtolangat tutkitaan kun näyttää että osia voisi jopa hamstrata kun nämä raadot alkaa pikkuhiljaa lisääntymään
![]() Jakopään ratasta kohti kaivautuminen jatkuu. Syyläri pois edestä ja tadaa!! sieltähän näkyy jo kaikenlaisia remmejä ristiin rastiin. Ei ollutkaan mikään vartin homma kun oli vähän ahdasta tuolla kopin saranoiden tienoilla... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tuommoinen turha osa on jakopään kopassa.
Ja siitä menee kupariputket kaasuttimen osaan NO 98. Mikä tuo on? Kierroksenrajoitin? Ei oikein muutakaan keksi ![]() Löytyykö raadilta parempaa tietoa? |
|
#7
|
|||
|
|||
|
BTR koneessa samanlainen, hatarasta muistista kaivaen vaikutti siltä että kaasupoljin määrää maksimi aukeaman kaasarille ja tuo säätää 0 ja sen väliltä, tää siis ihan mutua eli joku viisaampui voi korjata.
|