![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Rangen kans painittu taas pari päivää.. ei käynyt kaikilla, aikans selviteltyä syyksi selvisi suuttimet ja ne laitettuani "testipenkkiin" (paineistettu muumilimsapullo jossa lähtö suuttimelle ja kolmen voltin virtalähde) kaksi oli tukossa mutta aukesi asetonia suuttimen lläpi painaessa... nyt on selvästi pirteämpi kun käy kaikilla ennen kävi korkeintaan seitsemällä. mutta mutta ei reagoi veto päällä kaasuun täysin, ei merkitystä onko puoli vai täyskaasu!?!? miksi?!?! vapaalla kiertää iloisesti... ainoa muutos mitä on viime aikoina tehty laitettu äänenvaimentimet, voiko ne ahistaa? vika oli jo aiemmin ennen suutinhommaa mutta luulin että johtuis siitä ettei käy kaikilla... rovervelhojen apu olis paikallaan...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Viimepäivityksestä näkyy olevan jo jonkin aikaa... Voimanpuutevika alkaa minusta paikallistumaan virranjakajaan, ennakko ei muutu..
![]() Mutta rojekti on taas hiukan edistynyt, pukki toi vinssin joululahjaksi ja se on ruuvailtu paikalleen, kuvia lisäilen kohtapuoliin. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kuvia vinssin laittelusta...
Pukin tuoman paketin avaus ![]() Mallailua paikalleen, oli suht ahdas väli. Toden näköisesti on täynnä paskaa kun ravassa ajaa, mistään ei pääse rapa poistumaan kun joka suunnassa noin sentti tilaa. Vinssi paikallaan, siksikin hyvin meni tuonne väliin että ei tarvinnut tehdä etu ylitystä enää lisää.. Rullakidan alle hitsaan vielä vähän rautaa ettei väänny. Lopuksi kuva suuttimenpuhdistus hommista, muumipullossa asetonia ja kompurasta paine pulloon 3,5-4,5bar muistaakseni, 3V virralla suutin auki ja vähän aikaa liruttelua niin johan alkoi sumuttamaan.. ![]() Täytyy kyllä oikesti alkaa ottamaan oikea kamera mukaan talliin, näitä kännykkäkuvia viitti kukaan kattoa. Eihän niistä tunnista miten päin koko auto on ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tässä viikonlopun aikana yhistin ne pakoputket siitä laatikon takaa, siis laitoin sellasen yhdysputken.. Muuten samanlailla tuplaputkilla loppuun.
Sekä käytin virranjakajan osina putsailin ja sain sen ennakkosysteemin pelaamaan vähän keveämmin.. ![]() Voimaa tuli sinne yläpäähän hiukan lisää, en tiiä kuinka paljo siinä pitäis olla mutta selvä parannus! ![]() Mutta mutta auto tekee edelleen välillä sen että se ei ymmärrä kaasub asentoa tai näin vian tulkitsen ku hyytyy ja heti jos lisää kaasua toimii noin sekunnin ja hyytyy taas ja kaasunlisäys niin sekunti jne... Sitä asentoanturia mittailin ja minusta ehjä...(?) Vikakin tulee tosin satunnaisesti miten sattuu... ![]() MIKÄ SIINÄ VOI OLLA??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Luokat |
35", maxxis, range, ranke |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Range rover classic Goodridge +4" punottu jarruletkusarja *uusi avaamaton paketti* | Arctic Rhino | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.06.2013 10:32 |
Myydään / Vaihdetaan Range rover jakoset 15"x12" pellivanteet 250€ | psychobilly | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.03.2013 20:19 |
Myyty Alumiinivanteet Range Rover Classic 16" | Mikki | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 18.06.2011 21:06 |
Ostettu Range Roveriin vanteet 16" tai 15" | Rytö | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 06.12.2010 15:47 |
The international rally of classic cars " Gold domes " | Avtokosmos | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.07.2008 23:01 |