![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ratas on pakeliittia lämpölaajenemisen takia-->välys,
ja varmaan hiljaisuudenkin vuoksi. Cumminssissa ja muissa isommissa koneissa taitaa jakopää olla ihan rautaa välipyörällä ja sen kyllä kuuleekin ![]() 96 saappiin joskus vaihdoin nokan pakeliittirattaan... (Ford v4) |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Aina sitä uutta oppii, kun ei itsellä ole missään koneessa tuommoisia tullut vastaan. Jopa aikoinaan omistamassani URAL moottoripyörässä oli kaikki jakopään rattaat raudasta. Ehkä siinä oli kopiointi mennyt ilman jonkun komitean hyväksyntää ja kukaan ei ollut huomannut muuttaa rautaa muuksi.
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
http://russianspares.com/product.php?page_id=580c tuolta löytyy jos ei muualta nopeesti löydä.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuoltahan se menee tilattavaksi jos ei huomenna nuo parit puhelut auta...
Omalla koneella ei aukea edes nuo sivut mutta agentti kertoi että hintaa 25€ Rahteineen alle 40€ Mutta kun ei ole paypal tiliä, vai mikä hitto se nyt sitten onkaan ![]() Joutuuko senkin opettelemaan... ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|