![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Pikku hiljaa purkaantuu, kohtuu hyvin lähtee pultit ja ruuvit iskevällä koneella irti. Lämppäri, rattiakseli, ja laatikoiden vivut varmaan isoimmat mitä on jäljellä: Kyllä se tästä näemmä purkaantuu osiin, varmaan siihen mennessä purettu tuossa rinnalla kun saa Hiacen hitsattua ja CheDarin korjattua/huollettua niin sopivasti talli vapautuukin tätä varten. Tuli tuollaset älyttömän kalliit takavalot ![]() http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...alo-LED-42238/
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä sä voisit kuitenki jättää ton orginaali lavan ja muokata siitä sopiva, tuo sopis vaan nii loistavasti tyyliin. Eihän tossa muutenkaan näytäis olevan pahasti ruostetta, vois olettaa et noin vahasta autosta puuttuis ainaki puolet pelleistä
![]()
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
ihan selvästi vaatisi v8 koneeksi ja moginakselit
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No V8:n vois laittaakkin tulevaisuudessa jos vain konttorilta herkeää lupa, moginakseleita ei varmaankaan, pidetään tämä ameriikkalaisena eli
dana 60:set ehkä jos sattuu jostain löytymään sopivaan hintaan sitten joskus... ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.ebay.de/itm/Vorderachse-A...item3a7ce82651
__________________
www.classicjeepparts.com |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nyt olis sitten irroteltu rattiakseli, lämppäri, vaihdelaatikon vivusto, jakolaatikon vivusto, puskurin kiinnikkeitä,
jarruputkia, kaasuvaijeria, piuhoja, pyyhkimien mekaniikka, ym. sälää pois hytästä. Nyt ei pitäs ilmeisesti olla kuin neljällä korinkiinnikepultilla hyttä enää kiinni... Katotaan joskos ehtis tällä viikolla vielä kokeileen hyttää nostamaan pois rungolta niin pääsis loput tekniikan purkamaan rungosta ja miettimään hiekkakylpyä... Vähän on ihmettänyt tuo peltipatti kuskinpenkin vieressä konehuoneen kyljessä, mutta sekin selvis, laturihan sen alta löyty. Lieneekö orkkis vai oisko tuo ruåttin puolella lisätty tuomonen patti isompaa laturia varten. Hiacenkin hitsailun jos sais tällä viikolla selväks niin sais tuon nuoremman Jeepin talliin huoltoon... ei olis sitten enää kaukana että saa Jeepulan säänsuojaan ja pikku hiljaa osia uuteen uskoon ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Oli sen verran komia keli ulkona iltapäivästä että pitihän se käydä koettamassa hyttää vierottaa muusta tekniikasta
![]() Ihmeen helposti tuo kävikin, korinkiinnikkeiden pultit poikki rälläkällä/paineilmasahalla, norsu kiinni liinalla ja eiku tunkkaamaan... CheDari avuks vinssaamaan runko pois hytän alta ja siinäpä se, ilman suurempaa rytinää ja dramatiikkaa ihme kyllä ![]() Tuomonen mahottoman iso ja tehokkaan näköinen kone sieltä paljastu... Jossain vaiheessa sitten runko talliin että saa nostaa moottorin ja laatikot talteen ja pääsee tyhjäämään loput rungosta. Päätin että tähän tulee sitten hytikkavinssit eteen ja taakse, ihan vain sen takia ettei ole moista vielä tullu toteutettua ![]() Eli jossain vaiheessa pitäs ruveta ettimään tietoa mitä tuota varten tarttee, minkä kokoinen pumppu, hytikkasäiliö, jne. Pumppu tulee kampiakselin päähän kun syyläri siirtyy lavan takaosaan niin koneen eteen jää tosi hyvin tilaa. |
#8
|
||||
|
||||
![]() ihan selvästi aistinkin asian, oliko volvo vai moggin? enään puuttuu 8 ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Eilinen oli vähän sellanen laiskan oloinen rojektin suhteen eikä saanu hirveesti mätähommia tehtyä niin tänään
piti yrittää vähän skarpata. Keula alakas nyt sitten olemaan tehtynä, etuikkunan reunoja lukuunottamatta. Aika reilusti meni peltiä vaihtoon, samoten korinkiinnikkeet ja palkkien alaosat noilta kohdilta. Samalla tuli hitsattua kotelojen paikatkin toiselta puolelta. Viiminen paikka olikin sitten jo vähän mielenkiintoisemman muotonen niin pääsi vähän treenaamaan tuota hiekkapussin käyttöä ja ihan näppärähän tuo näyttäs olevan. Näistä pitäs sitten jatkaa ens viikonloppuna eli takakulmat kuntoon. Samalla tulee avarrettua pyöränkoteloita takaa hieman. Ja kun avartaa niin joutuu siirtämään korinkiinnikkeet mutta tuskin on iso ongelma. Katotaan mitä sitä ens viikonloppuna ehtii kun pitäs Lapland Trophyynkin pakata kamppeet, jne. |
#11
|
||||
|
||||
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pidennä koria tuosta istuimen kohdalta vaikka kymmenen senttiä. Siirtää sitten koria vaikka eteen pari senttiä ja loput pidennyksestä tulisi pyörän takapuolelle. kivasti siinä olisi askaretta ja saisi kaupanpäälle lisää tilaa ohjaamoon
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ikäänsä nähden. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.09.2014 09:55 |
1961 Willys FC-170 | Jeeper | Maasturiprojektit | 25 | 24.01.2014 15:05 |
Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 | Bajarider | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 13.01.2013 23:16 |
Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori | Jeeper | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 24.01.2012 15:52 |
Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti | Jeep-Antti | Maasturiprojektit | 8 | 29.10.2009 12:40 |