![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Lukko paukkaaTuli tossa hankittua Vitara jossa 100prossan lukko takana joku jenkkimalli kuulemma.Jyrkissä käännöksissä pitää pauketta kuuluu kuulemma asiaan.Onko näin? ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
100% lukko = kemppilukko. Joku hitsannut sen. Tuskin mikään tehtaan alkuperäinen lukko jumittaa mutkassa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Palalukoille (Lockright, Spartan jne) on tyypillistä, että enemmän tai vähemmän paukuttavat käännöksissä, kun tasauspyörästöä ei kuormiteta riittävästi. Sitten kun painetaan kaasua (tai moottorijarrutetaan) niin lukko kytkeytyy 100%:ksi. Saattaa aiheuttaa ns. mielenkiintoisia tilanteita eli lukon kanssa kannattaa opetella ajamaan. Se kannattaa myös muistaa, että palalukot eivät ole ikuisia vaan kuluvat ajanmittaan ja vaativat huoltoa/uusimista, jos eivät kytkeydy oikein päälle tai lukko hyppii pois päältä. |
|
|||
|
|||
![]()
Mitä minä olen noita lukkoja nähnyt käytössä niin ei ne kyllä normaali käytössä tiellä jumittele. Toki jos sen lukon kytkee päälle jos se on kytkettävä, mutta tuollainen automatiikkaa omaava lukko ei ainakaan mulla ole jumitellut. Tais olla muuten juuri lockright ja oli muuten suzukissa. Ja mitä minä olen kemppilukkoja nähnyt ihan omassa autossakin niin ne vasta jumittaa ja on ihan perseestä. Toki siellä voi olla mitä vaan..
|
|
||||
|
||||
![]()
Se on ihan niin kun LaaLaa tossa edellä jo sanokin, eli se lukko on kokoajan pelissä, ja pitävällä alusta kaarrrettaessa kuuluukin pamahdella auki, eli on ihan normaalia.....
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki vitaran pinnapultti | Recon | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.06.2008 00:24 |
M: Suzuki vitaran korjaamokirja | offipete | O/M/V Muut | 2 | 17.11.2007 08:11 |
Maastokelpoisuus taulukko | Metso | Tekniikka & Jutustelu | 44 | 08.11.2007 17:08 |
Subaru Leone 4WD maastokelpoisuus? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.03.2005 09:24 | |
M: Suzuki Vitaran rättikatto | greensj | O/M/V Muut | 0 | 10.06.2004 18:11 |