Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.09.2014, 18:49
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Saiskos infoo mikä auto oli oikeasti Modissa se paras Modiauto?Naurettavaa touhua se että aluksi portaalit kielletään ja sitten itkulla hyväksytään!Miksei samalla näille Protoluokan autoille Protoluokkaa?Ei pysty tajuamaan tota touhua!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.09.2014, 19:38
teamwille:n Avatar
teamwille teamwille ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 156
Perusasetus

Modien ykkönen on LJ 35" boggereilla maustettuna, ja kakkonenkin LJ mut 38,5 boggereilla.
Siis jos niitä luokka sääntöjä sovelletaan autojen osalta. Tosin 35" boggeri menee kyl kevyesti modi luokkaan..
Tosin kyllähän Tapsan auto ja renkaatkin täyttivät tämän modiluokan säännöt..
__________________
Mikkelin Offroad Club ry MOC
Maasturistit ry
Keltalan Kahlaajat ry
Montenegro Offroad Club ry

Viimeksi muokannut teamwille : 07.09.2014 20:34
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.09.2014, 20:26
garpo garpo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 04.09.13
Sijainti: Raatala
Viestit: 266
Perusasetus

Team tahmatassut kiittää järjestäjiä ja maanomistajia sekä kanssa kilpailijoita mukavasta kisasta. Meillä kisa meni hyvin ja sijoituskin oli positiivinen yllätys Auto kesti melkeen kaikki iskut mut ennen aamu neljää etupanhardin pultti katkes ja hiukan vääntys. Kyl kait taas vuoden päästä ajellaan retroa
__________________
Salon Seudun Off Road Ry
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.09.2014, 21:28
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.830
Wink

Kiitoksia vaan kilpailun järjestäjille hyvästä kisasta. Modin ykkös pytty kuitattiin vaikka narinahan siitä heti näköjään alkoi.

Mulla oli alla aivan sileät maxxis prepadorit jotka 2barin paineella irtonaisena olivat kokoa 33x11. Parhaassa renkaassa oli kuitenkin pintaa huimat 6mm että pitäis mennä kyllä sääntöihin ne pyörät.että näille boggeri vehkeille annettiin kyllä aika paljon tasoitusta vaika olikin porttaalit.

remonttiakin tehtii jonkunverran etu jousi poikki taka päästä jo ennenpuolta yötä ja sitä remontointiin 40minuuttia kisa keskuksessa,ohjaus tehostin rupes narisemaan kanssa jo illasta ja aamuyöllä tehostus ei pelannut kuin että oli 3000kierroksia koneessa. Aamulla jousi katkes sit etu ja takapäästä sekä etulukon kansi meni aika solmuun kun tultiin show kaasulla yhdelle suorastille mutta ei tarvinnut vinssata. Etulukon kansi korjattiin siinä ja jouselle ei siinä vaiheessa tehtu mitään. Myöhemmin paketoitiin etuakseli kuorma liinalla kasaan kun etukardaani ja öljypohja rupes ottaan aika lailla hippaa irtonaisesta akselista.


Kiitos huollolle appareille maajussille tiskauspaikasta maasturisteille kisasta jne.

Jos säännöt on samat ens vuonna niin tuun kyllä patrollilla ajamaan ja narisioiden kiusaks ostan uudet 35x16x16 boggerit vaan tätä varten kun säännöt sen sallii.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.09.2014, 00:39
Pygmi Pygmi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.03.09
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 46
Perusasetus

Kiitoksia koko Maasturistien porukalle, hienot kisat olitte taas järjestäneet! Sijoituskin oli positiivinen yllätys siihen nähden, että meinattiin lauantaiaamuna heittää pyyhe kehään kun vesipumpun hihnapyörä heilui puolisenttiä kun siivestä väänti. Hieman pelko perseessä kuitenkin päätettiin jatkaa, ja hyvinhän se kesti. Mitä nyt siirtymillä joutui ajamaan hissukseen, kun lämmöt meinasi nousta punarajalle jos vähänkään enemmän meinasi pitää vauhtia... Kisan loputtua välys oli jo sentin-puolentoista luokkaa, mutta kyllä sillä vielä ajamalla kotiin pääsi.

Mitä kilpailukonseptiin tulee, niin henkilökohtaisesti pidän paljon mielekkäämpänä tätä että välimatkat ovat pitkiä ja pääpaino on suunnistuksessa eikä rastien vaikeustasossa. Varsinkin kun kaikki rastit samanarvoisia...

Meinasin olla kommentoimatta mitään tuohon, että modi-luokkaan sallittiin portaali-akseliset, mutta kommentoinpa kuitenkin: Saattaa olla, että Tapsa4x4 sai siitä etua että ei tarvinnut niin paljon kierrellä kiviä ja kantoja kuin suora-akselisten, mutta tasoitusta tuli tosiaan Tapsan renkaista. Katselin eräälläkin rastilla Merrasmäessä kun Patrolli jauhaa neljällä renkaalla tyhjää kun rengas ei kerta kaikkiaan pidä. Eikä ollut kummoinen nyppylä mikä piti kiivetä... Ihan hyvin pystyi modi-luokan Toyotalla antamaan vastusta porttaali-autollekkin, kerran hävisimme vain kahdella rastilla. Joka tapauksessa, kyllä he ovat voittonsa ansainneet, onnittelut heille siitä. Onnittelut myös muiden luokkien voittajille!

Lopuksi vielä kiitokset appareille Pasille ja Joonakselle, hauskaa oli ja tulosta tuli! Moc/Team Wiljamille myös kiitokset kun pysähdyitte antamaan järkeä kiristimen kanssa... Ja lopuksi erityiskiitos Jounille, vietit monta päivää auton kimpussa sen saamiseksi katsastus/ kisakuntoon!!!

Toivottavasti ensi syksynäkin Retroillaan!

Moc/Team Wille 2
__________________
MOC
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
FINLAND TROPHY RETRO 4-5.10 2013 !!!!! mettäsika Tapahtumat 125 13.10.2013 21:48
finland trophy retro 2012 5-6.10 2012 ILMOITTAUTUMINEN AVATTU !!! mettäsika Tapahtumat 135 29.07.2013 18:09
FINLAND TROPHY RETRO 30.9-1.10.2011 myllis Tapahtumat 203 20.07.2012 18:57
Myydään finland trophy retro dvd mettäsika O/M/V Muut 7 19.03.2012 20:04
Warn trophy / Finland Trophy the_undertaker Chit-Chat 2 15.08.2007 05:10


Sivu luotu: 05:53 (GMT +2).