Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.11.2004, 16:21
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 2.172
Perusasetus

just noin mulla se hiluxissakin on tehty että menee samaan piiriin takajarrujen kanssa.
lisäksi hilun oma vaijerijarru siellä koelaudassa on edelleen toiminnassa.
tolla kolmitieventiilillä taasen saadaan jalkajarru ja hytrauli käppäri toimimaan yhtäaikaa,kun taas ralliautossa sillä käppärillä haetaan vain heittoa eikä käppäriä ja jarrupolinta tarvi käyttää yhtäaikaa niinkuin offiautossa.
nii toi hj pata lootineen ja jakiksineen tulee bj40 jossa on kardaanijarru ennestään,jos mä en väsää sitä tohon kardaaniin niin jää käppäri pois kokonaan.
ja mikäs onkaa offi autossa parempi kuin kardaanijarru kaikki neljäpyörää lukkiutuu jarrulla.


Edited by - jjtp on 21/11/2004 16:32:34

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: tojota lj 70 logset4f O/M/V Ajoneuvot 6 23.02.2008 15:46
Kaarien sovittelua BJ:hin MK Tekniikka & Jutustelu 16 07.03.2006 14:30
m: V 6 tojota bj arska4x4 O/M/V Muut 16 25.11.2004 23:47
Vaihteistojen sovittelua tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 0 20.11.2004 11:18
ohjaussimpukan varsien sovittelua bj40 jjtp Tekniikka & Jutustelu 0 23.07.2004 15:47


Sivu luotu: 02:44 (GMT +2).