![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() just noin mulla se hiluxissakin on tehty että menee samaan piiriin takajarrujen kanssa. lisäksi hilun oma vaijerijarru siellä koelaudassa on edelleen toiminnassa. tolla kolmitieventiilillä taasen saadaan jalkajarru ja hytrauli käppäri toimimaan yhtäaikaa,kun taas ralliautossa sillä käppärillä haetaan vain heittoa eikä käppäriä ja jarrupolinta tarvi käyttää yhtäaikaa niinkuin offiautossa. nii toi hj pata lootineen ja jakiksineen tulee bj40 jossa on kardaanijarru ennestään,jos mä en väsää sitä tohon kardaaniin niin jää käppäri pois kokonaan. ja mikäs onkaa offi autossa parempi kuin kardaanijarru kaikki neljäpyörää lukkiutuu jarrulla. Edited by - jjtp on 21/11/2004 16:32:34
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: tojota lj 70 | logset4f | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 23.02.2008 15:46 |
Kaarien sovittelua BJ:hin | MK | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 07.03.2006 14:30 |
m: V 6 tojota bj | arska4x4 | O/M/V Muut | 16 | 25.11.2004 23:47 |
Vaihteistojen sovittelua | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.11.2004 11:18 |
ohjaussimpukan varsien sovittelua bj40 | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.07.2004 15:47 |