![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Mulla oleva imari on muilta osin identtinen toisen kanssa. Tuo kaksruuvinen kiinnitys tarkottaa ilmeisesti ilmanputsarin suuntaan poikkeavaa TBI-suutinrunkoa? Hiukka epäselvästi ilmastu tuo kaksruuvisuus.. Nurkassa makaa vielä yksi pienireikäinen, jossa ei ole EGR:lle paikkaa. Joko se tai Performerin välipala työn alle siis..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
joo, siis siinä tarkoitetaan että ilmanputsari tosiaan on kahdella pinnapultilla kiinni, ja kun kyse on gm tuotteesta niin noi vuosiluvuthan on aina vähän semmoisia "suuntaa" antavia
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
kuumeneeks teil aivolaatikko miten paljo ajossa? mulla se on niin kuuma et kättä soon ei voi pitää puolen tunnin ajon jälkee?
ja hyviä ideoita josta sais nopeesti tilattua pa-pumpun releen, sen napasen ku hajos just.
__________________
-BJ-40 -hilux ln110 ex -Land Cruiser HJ-45 ex -hilux ln65 ex http://www.pahama.com |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Hieman ohi aiheen, mutta ei täysin.
Taustatietoja sen verran, että on Chevy Vanista otettu 5.7l V8 joka on TBI:llä. Kiitoksia moottorin irroittajan, johtosarja on irroitettu sivareilla sekä alkup. ECU on 'jossain' menossa. Nyt on hieman pähkimistä että konvertoisiko kaasarille vai laittaisiko Micro/Megasquirtin. Onko kukaan tehnyt konversiota m-squirtille? Netistä löytyy kyllä jonkin verran tietoa, että onnistuu nykyisen jakajan käyttökin etc., mutta kiinnostaisi kuulla jos on omakohtaista kokemusta kuinka homma oikein menikään. Johtosarjasta on sen verran jäljellä, että sen voinee yhdistaa m-squirtin sarjaan.
__________________
"If in doubt - flat out" ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Omasta mielestä helpoin ratkaisu(ja halvin):
Osta boxi + johtosarja Astrosta(tai muusta autosta jossa on tuo numero) jossa on numerolla oleva 1227747 boxi. Tuohon johtosarjaan löytyy helposti kytkentäkaavioita. Jos pannu on vakio niin sitten löytyy helposti sopiva orkkis chippi mosaan. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuo olisi tietysti yksi vaihtoehto. Ongelmana tuossa on löytää se boksi ja (ehjä) johtosarja.
Vakiokonehan tuo on.
__________________
"If in doubt - flat out" ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Nyt olis viimein Capriisi ajokunnossa..
Viimeset hommat vaan ja auto ajoon. Pakoputkien tekoa, ym. pientä.. ![]() ![]() Niikuin arvata saattaa, ihan kakomatta motti ei pelaa. Tyhjäkäynti on nättiä, ilman ontumista tai sammahtelua, mutta kaikki ponit ei ole laitumella kun autoa alkaa kiusaamaan. Koneeseen on laitettu nokaksi Melling 22110 wg-5044, SAE duration 278int. 288exh. 050 duration 204int 214 exh. http://www.melling.com/Portals/0/Cat...cs_223-227.pdf Pelkäsin että sotkisi heti tyhjäkäynniltä lähtien TBI:n kun ei ole valmistajan mukaan "computer friendly", mutta ei. Ilmeisesti pieni overlappi auttaa asiaan. Mellingiltä ei tainnut löytyä yhtään TBI-yhteensopivaa nenää, eli eivät ole niitä siinä ympäristössä edes testanneet. Peltisarjat, jotkut vanhat halpis-sellaiset löytyy myös ja Ultimate TBI -modi on tehtynä. Konehan on pre-TBI-ajalta ja 1.94/1.50 venttiileillä, vähän vakiota paremmilla kansilla ja tasapäämännillä. Imarina on Edelin Performer, johon läppärunko on sovitelevyllä pultattu. Tein alkuperäisestä paineensäätimestä säädettävän, mutten ole vielä paineita mitannut(mittari puuttuu..) ![]() Ruiskukamppeet on 350-koneisesta vanista ja boksi on tuollainen: Eli 7747 ja joku ihme AKWN-lastu sisällä. Varmaan joku traktori-softa.. ![]() Olis ehkä viisainta vaan hommata tarvittavat vermeet itselle lastun tekoa varten, mutta olisko Rytarilla heittää mitään arvauksia(jopa lastua?) paremmasta lähtökohdasta? Jos tuon ruikun kanssa elämä käy liian vaikeaksi, niin hyllyssä on kyllä valmiina 600cfm performer ja normijakaja.. ![]() ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5058 | 03.09.2025 20:22 |
Patrol kysy/vastaa | jubet | Tekniikka & Jutustelu | 1806 | 24.10.2024 21:23 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Ostettu gm tbi ruiskuun johtosarja ja imusarja. | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.07.2011 10:22 |