![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
täytyy ekaksi kokeilla vaihtaa toi hehkurele, ainaskin koputella sitä. se tuntuu jävän välillä jumiin. Sanokaas kokemuksesta, millä luokituksella olevaa öljyä käytätte voimansiirrossa? gl-4 vai gl-5/ molempaa? ite käytin entisessä hojossa mobil gx:ää. no joo, menee vähän hifistelyksi
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| pari kysymystä patrollista | -hatsuni- | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 22.02.2008 14:00 |
| patrollista maastokelpoinen | haapala | Maasturiprojektit | 7 | 26.09.2007 09:23 |
| Patrollista? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.09.2007 22:11 | |
| kysymys patrollista | jakenbj | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.11.2006 18:15 |
| patrollista raktori? | OPA | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 24.08.2005 20:55 |