Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.07.2014, 21:40
Keinanti Keinanti ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 10.07.14
Sijainti: Siilinjärvi (suomi, pohjois savo)
Viestit: 17
Perusasetus

autoa korotettu 55mm +75mm (pidemmät riipukkeet sekä vääntösauvat ruutattu miltei tappiinsa).
eli alustan osia ei ole vaihdettu. ai juu, laitettu taakse vielä erilliset kierrejouset vahvistamaan jollain tapaa "kuormaa"

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.07.2014, 22:25
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Mistä noin päättelit? Kaikki alustan korotukset pitää muutoskatsastaa!
Paitsi omien vääntösauvojen kirraus.

Kaikki alkuperäistä 205:sta yli 30 mm leveämmät renkaat pitää muutoskatsastaa myös

Ja yhtään ylimääräistä ei saa tilapäisestikkään kulkea kyydissä, vaikka olis klaffipenkki. Sakkoa matkustajasta, autoveroa istuimesta.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.07.2014, 00:02
Keinanti Keinanti ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 10.07.14
Sijainti: Siilinjärvi (suomi, pohjois savo)
Viestit: 17
Perusasetus

ok.
eli muutoskatsastukseen siis.
renkaat +alusta.
onneksi ei oikein kyytiin lähtijöitä ole kun tarvitsee tikkaat noustessa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.07.2014, 09:08
Ponssekuski:n Avatar
Ponssekuski Ponssekuski ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 06.01.11
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 720
Perusasetus

Laitahan kuva autostas tänne, niin tietää kohdatessa kuka tuolla kuninkaan valtaistuimella täälläpäin köröttelee..
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.07.2014, 12:37
Keinanti Keinanti ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 10.07.14
Sijainti: Siilinjärvi (suomi, pohjois savo)
Viestit: 17
Perusasetus

kuva tuloo kun saa aikaan isommat pallerot ja koria vähän siistimmäksi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.07.2014, 12:38
Keinanti Keinanti ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 10.07.14
Sijainti: Siilinjärvi (suomi, pohjois savo)
Viestit: 17
Perusasetus

mutta jos keskustella haluaa niin
facebookkiin timo keinänen siilinjärvi niin alkaa tekstiä tulemaan, savolainen kun puhhuu niin vastuu siirtyy kuuntelijalle.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.08.2014, 10:32
Keinanti Keinanti ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 10.07.14
Sijainti: Siilinjärvi (suomi, pohjois savo)
Viestit: 17
Perusasetus

Elikä siis auto on ja autossa on:
Nissan king cab 2.5 (st25) 4wd
koria korotettu 50mm ja riipukkeilla 70mm
Taakse asennettu lehtijousien lisäksi kierrejouset.
Renkaina pyörii 33x12.5x15 jotka pitäisi saada leimalle.
Löytyy niukasti tietoa netistä, ei juuri ollenkaan.
Jenkkien mukaan vaihtoehtoisena renkaana saanut 31"renkailla joka ei taas tähän riitä.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
4x4, avolava, korinkorotus, muutoskatsastus, nissan king cab


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Nissan King Cab D21 Lavan takalaita. Jaba O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 17.08.2014 16:29
Myydään Nissan King Cab D21 Renkaat vanteineen Jari520 O/M/V Renkaat ja vanteet 0 06.04.2014 18:01
Ostettu nissan king cab ohjaustehostinpumppu 89 d21 nukitsa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.09.2013 15:47
Myyty Nissan King Cab D21 oikea ovi. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 12.08.2011 17:51
Myydään NISSAN KING CAB D21 -87 osia perse arska O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.02.2009 05:24


Sivu luotu: 01:25 (GMT +2).