![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
Hiluksin hehkunmerkki valoOn hankittu tuollainen alle 100000 ajeltu ln170 td -00 viime kevät talvella, toimii kaikin puolin moitteettomasti, vaan hehkun merkkivalo syttyy palamaan uudelleen tovin käytyään ja palaa kokoajan, asiaa usean mekaanikon voimin tutkittu ja hehkutulpatkin varoiksi uusittu, mut ei vaan syytä moiselle keksitty...mikä oikku sitten lienee? Saattaapi foorumilla vastauskin olla,mut ei tullu äkkiseltään verkkokalvolle
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
http://www.masinistit.com/viewtopic....dd3d8128cd9b37
Tuola ollu jollakii samaa ongelmaa hehkun valon kans |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
2kpl kuormalateja poistettu molemmin puolin.. Olivat selvästi paksumpia kun jäljelle jääneet pitkät lehdet. Äkkiä sanoen jousto parani ja herkisty ainakin taka-akselin toiminta huomenna mittaus samoilla välineillä samoissa olusuhteissa kun kokonaisilla pakoilla niin saadaan muutos suoraan sentteinä.
Kyllä tuo taitaa olla selvä että tractionbarin vaatii, tuo jv tyyppinen näyttää hyvältä.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Jotenkin ihmeellisesti kierrätetty noi sähköt, jotakin kun ohittaa niin hehkun valo alkaa häröilemään. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
tommonen siitä tuli...
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/2014/Hil.../pakopaine.jpg Onneks tein tulos oli aika jäätävä, 1.3ahdoilla 2.5bar jossa loppu mittari !! Äkkiä syöttöä pienemmälle nyt ahtaa kovalla kiusaamisella 1, helposti 0.8... silti ykkösen ahdoilla saapi 2bar pakopainetta. Moottori myös pätki hieman kovemmilla kierroksilla eikä kiertänyt kunnolla ja kulku loppu noin 80km/h. Nyt syöttöä kierroksen pienemmälle ni kone pelaa paljon paremmin, Saiko kone siis liikaa ainetta ja turbostakin loppu tuotto kesken? Mikä sitten ois järkevä pakopaine? Edellisessa LN110 paineet ja pakopaineet meni käsikädessä mikä ilmeisesti ois se ideaali tilanne.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Miksi/mistä ilmansaanti pätkis?
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Polttoaineen saanti pätkii/alkaa kiskoa ilmaa polttoaineen sekaan. Sekin voi olla että pumpun kotelopaine laskee(ajoitus menee pieleen) jos tankkilinja ahdistaa.
e: tällä tabletilla on kyl tosi ärsyttävää kirjoittaa kun on tottunut näppikseen...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori Viimeksi muokannut Jappi : 16.07.2014 21:22 |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Jos ruuvailee sen verran, että alkaa polttoainettakin kulua, alkaa varmaan se tankin sihtikin helposti ahdistamaan vanhassa vehkeessä jos sihdissä on tarpeeksi roskaa.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Siis turbo ei ole saanut ilmaa riittävästi, tuskin soppaa liikaa meni. Liian pieni ilmansuodatin tms.
Yksi ongelma toki pumppu, onko ahdetun vaiko normiauton pumppu? Ruokaa kun lisää niin se ruiskutusaika pitenee, saattaa tehdä sekin kipua jos liian myöhään syöttää soppaa. |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Vakio 2L pumppu käytössä, suodatin on aika iso vapari suodatin... ei luulis sen ahdistavan, tankkilinjakin uusittu paksummasta letkusta ja orkkis peltitankin paikalla muovitankki, suodattimen vaihto ois poikaa ehkä.
Eilen lisäsin puolikierrosta syöttöä pelaa kyllä nyt hienosti... jossai kohtaa lisäään toisen kierroksen, ei tunnu juuri pakopaineita nostavan, muutenkin ahdot ei niinkäään ongelma mutta kierroksien noustessa rupee ahistumista tulemaan esiiin. EDIT Jos jollain ois vaihekepin ympärys muovia ni voisin ostella.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
| LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
| käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
| M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
| MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 | |