![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Letkuja kun otat irti, niin ne on monasti tosi jumissa. Ruuvaria jos laittaa väliin, niin menee messinkiputket ruttuun. Toisaalta jos kenno menee jokatapauksessa vaihtoon, niin sillä ei ole väliä.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Letkuja availlessa on apua joko sopivasti pyöristyneistä melkeen hampaattomista papukaijapihdeistä, tai sit rättiä väliin, niin ei järsi letkuja pahasti. Tai sit vaihtaa ne letkutkin uusiin.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se on nyt jo irti se kotelo. Otin koko koetaulun pois. (Onneks) muuten oisin vielki irrottamas sitä. Ei se kyllä helpolla ois muuten mahtunu poies.. Nyt lähen ziigaa uutta. Toivottavasti loppu pään 61 on samanlainen. Siin on onneks koetaulu jo irti. Ei oo haissukkaa jäähdytinneste ku vasta 3 vuotta ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei se tosiaan helpolla tule, mutta tulee tarvittaessa kuitenkin.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jep. Kiitos neuvoista jälleen
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Uus paikallaan. Piru niitä vaijerin kiinnikkeitä. Kaikki meni rikki. Neliö reikään menevät. Millähän ne sais kiinni? Siis kuori osa.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Onko kokemuksia eri tehostin öljyistä? vois varmaan olla aika vaihtaa tuohon omaan rohjakkeeseen ku liekö ikinä vaihettu, ja ohjaus vähän jo tahmeen makunen, 33" kumit vielä tuskin niin paljoa laittaa hanttiin, vai onko muita havaittuja "markanvikoja" olemassa ?
onko muilla kiillottunu raidetangon pää ?(kartturin puoli) huomasin vaan kun sain tuon rapakosta ylös niin oli kiillottunu ja vanne tuntu olevan kuitenkin aika kaukana (patrolin vanne mikä levitetty ulkopuolelta 10 tuumaseks), ja oli olevinaan niin kiire taas että en kerenny enempää tutkia kun meni jo yöhommiks muutenkin. vai elääkö vaan omiaan ja aiheuttaa aasille ihmetyksiä ![]() Viimeksi muokannut Mela-Antero : 15.07.2014 21:40 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Etsin vielä parempaa pääjousta kun toyotalta tuli uusi mutta paljon lyhempi eli väärä. Se iso jousi määrää koska paine karkaa vapaakiertoon, mielestäni? ja samalla sitä liikaa jäykistämällä vapaakierto ei koskaan laukea ja öljyt kuumenee jatkuvasti paineenrajoittimen kautta kiertämälllä tms? Ensiks putsaat säiliön ja sihdin irtonaisena huuhtelemalla vastavirtaan vaikka löpöllä. Hieno sihti tukkeutuu toyotan sorvinlastuista. Oikesataan unohdin jo tehostustarpeen kun noi tein vaikka lyhyt vieteri muistuttaa asiasta kojelaudalla. Normitehostuksella paikat kestää isommankin miehen vääntämisen. Nyt pyörii jo 33" kämmenellä pikiparkkiksella kämmenellä. 38" maastopaineilla pyytää triplatehostusta.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |