![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
kiitti.. Oli paljon kannustus tavaraa joo. Muttei sitä jumpsuittia mikä ois sou sexy tälläsellä xxl kokosella liki kaksmetrisellä äijänköriläällä. Joko syöpyy verkkokalvoille? Siihen päälle tietty ne vyöt niinkuin ruotsin pm:ssä... Onko team paidoista ollu mitään puhetta.. Kai kannustusjoukot voi tilata?
Viimeksi muokannut TERO77 : 24.06.2014 22:44 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tällaistako haetaan http://www.jumpsuit.fi/product/8/suomi-jumpsuit |
|
#3
|
|||
|
|||
|
no joo ja sopivasti vaan pieniä kokoja... Tai siis paino onneksi kyllä puonnu jote ehkä toi m koko o sooouuu sex... Yög. Vai kuitenkin toi xl. Yöög..
Viimeksi muokannut TERO77 : 25.06.2014 00:09 Perustelu: lisätty yökx2 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| LADOGA 31.5-8.6.2014 | HaKu | Tapahtumat | 168 | 10.12.2014 18:44 |
| Kelekkakausi 2013-2014 | Joske | Chit-Chat | 12 | 31.12.2013 15:06 |
| Ladoga 2014 | HaKu | Tapahtumat | 0 | 23.09.2013 15:07 |
| EUROTRIAL 5.-7.8. 2011 Sedlčany,Tsekki | örkki | Tapahtumat | 133 | 18.02.2012 17:55 |
| Suomi - Slovakia tulosveikkaus | bono | Jääkiekko | 16 | 29.04.2004 14:43 |