Tuosta "halvalla"

Tosin joutuu hiukka konetta remppaamaan, mutta muuten voisi sopia noihin sun kriteereihin

Ja melkeinpä naapurista löytyy näköjään
http://www.nettiauto.com/ford/ranger/6223021
Tekniset tiedot
Teho: 80 kW / 109 Hv, Vääntö: 266 Nm, Henkilömäärä: 5, Ovien lkm: 4, Omamassa: 1 755 kg, Kokonaismassa: 2 855 kg, Vetomassa (jarrullinen): 2 800 kg
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sprinter/5851829
Hieman turhan paljon veivattu!!
Tekniset tiedot
Teho: 115 kW / 156 Hv, Henkilömäärä: 2, Ovien lkm: 5, Omamassa: 2 750 kg, Kokonaismassa: 3 200 kg, Vetomassa (jarrullinen): 2 800 kg, Vetomassa (ei jarruja): 750 kg
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Omien pähkäilyjen tuloksena AINOA sopiva jotenkin kriteerit täyttävä vekotin on vm. 97 => Mitsu L200, jossa pitää vielä olla 2700kg koukku. Mitä näitä soittelin ja netistä bongailin, niin n. puolessa on vetokiloja vain 2200, vaikka kaikki muut tekijät ovat niissä samat, omituista.  Tuplakabiinikin saisi olla, niin mahtuu perhe kyytiin, vaikka sillä lavatila ja -paino kutistuukin. Hintaa tosin on silloin jo melko reippaasti, ehkä jotain 6-8t€, ja koneena väkisin diesel ja siten monipaikkaisena isot verot. Siten se pitäisi olla käyttöautona, jotta kannattaisi jotenkin pitää ajossa.
Lopputulemana on että B-kortilla ajettavaa pakua ei 1850kg auton kuskaamiseksi ole ja siten pakotettuna käyttämään telikärriä on edullisin riittävän isoilla vetokiloilla oleva vetoauto - yllätys yllätys - bensakoneinen XJ/ZJ-Jeeppi!
Riippumatta siitä onko autoharrastekalusto kilvellistä tai kilvetöntä, niin mahdollisen kärrin lisäksi muuta kalustoa ei nykyisten Jeeppien lisäksi tarvitakaan.
|