Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.11.2004, 22:39
Gravehill:n Avatar
Gravehill Gravehill ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.06.04
Sijainti: Töysä, Finland.
Viestit: 1.438
Perusasetus

Lainaus:
quote:


En kirjoittanut tätä herne nenässä, sillä olen kanssasi samaa mieltä kaikin kirjoittamiesi palautteiden osalta. Pyydän kuitenkin nöyrimmin palaamaan ajassasi hieman taakse päin ja muistamaan sen fiiliksen, kun ensimmäistä kertaa kipusit maasturin rattiin ja totesit mielessäsi jotain säväyttävää, jonka johdosta nyt kuulut 4x4auton yhä kasvavaan omistajakaartiin. Minulle nimittäin pakkaa aika ajoin käymään niin, että unohdan sen, mistä kaikki sai alkunsa. Kun sen taas muistan, joudun nöyränä myöntämään itselleni, että ei ole itsestään selvyys, että ylipäänsä kehtaan ajaa 33sella HoJolla.

Kiitos ja Anteeksi.
Niinpä.
kyseistä hojopaska juttua lueskellessa kummasti tuli mieleen vuosi -87 ku isäukko hojon osti, vuosimallia -82 oleva uurennahkia kuvankaunis maastoautojen kuningas (ainaki 6vuotiaan miälestä) mahtaakoha enää olla hengis. rekkari tais silloon olla APL-941.

-mitä hyötyä on maasturista jossei sitä koskaan käytä?-
-86 HJ 61

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4x4-magazine Chit-Chat 4 27.06.2006 17:30
4x4 Magazine 4/04 JAMANT Tekniikka & Jutustelu 81 25.01.2006 08:58
Hot magazine Juniori83 Chit-Chat 1 24.07.2005 17:38
4x4 Magazine Klasu Tekniikka & Jutustelu 3 14.02.2005 14:58
4x4-magazine MuumiPappa Tekniikka & Jutustelu 7 25.01.2005 22:11


Sivu luotu: 03:31 (GMT +2).