![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() meillä oli samatilanne ja ratkaisin sen muuttamalla öljy pohjaa. 5cm siivun otin pois.
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Taidan alottaa siitä öljypohjasta ja madaltaa sitä niin paljon kuin mahdollista koneen etuosasta. Koska se on se ongelma kohta, MUTTA mitäs materiaalia se öljypohja on? Ite kun en ole nyt kerenny käymään tallilla tarkastamassa et tarvitaanko alumiinihitsaria?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Paskarautaa se on mut tarviit sä silti hitsaria
![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Todellakin ei oikee puikolla tollasta
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
nyt on ilmentynyt uus ongelma ohjauksen kanssa. kaks viimistä suunistus kisaa on jäänyt kesken sen takia että vasemman ylälaakerin pinnapultit menee poikki tai mutteri lähtee jenkoineen päivineen. olisko jotai neuvoja miks näin käy? ja lähes joka kera kun kokeilen (15min välein) niin ovat osa löystyneet jo. Alla on ihan vaan 35 kummit et ei se siitä voi johtua. Oikealla pultit pysyy kiinni ilman löystymisiä tai muuta vastaavaa.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä topikki, suunnittelen vastaavaa muutosta LN65 hiluksiin,
onko kartioprikat ehjiä ja niiden päällä normi rikat? Lukitteella kiinni, tarpeeksi kovaan? Miten selvitit öljypohja ongelman? Onko autossasi joku ero, vai onko tuo sama ongelma odotettavissa LN65 öljynpohjan kanssa? Joutuko letkuja uusimaan vai kävikö LN110 simpukka suoraan olemassa oleviin letkuihin? Entä ohjausakseli? Olma kuvat ois kivoja, ohjauksesta ja sen toteutuksesta jos semmosia on, kuvia siis.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 Viimeksi muokannut Vilkutin : 29.10.2014 07:31 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
molemmilla kerroilla kartiot ja lukkoprikat ovat olleet paikoillaan. Nyt jälkimmäisellä kerralla oli kääntöpäähän liimattuna kiinni. Raidetanko ei voi ottaa mihinkään kiinni koska maalit ovat raidetangossa tallella.Nyt tällä kerralla meni laakeri ihan paskaksi joten tuli mieleen että jos laakerissa on ollut klappia ja siksi ryskinyt pultit poikki. näin jälkikäteen tuli mieleen etten huomannut tarkistaa parkanon kisan jälkeen vaan laitoin uudet pultit. Mitä tarkoitat simmauksella? En ihan tajunnu parempi varmistaa
Viimeksi muokannut Olma88 : 30.10.2014 21:19 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Voiko sisäänjoustossa raidetanko osua johonkin niin että painaa ohjausvartta alaspäin? Olkatapin laakerit on olleet hyvät ja shimattu suht oikein?
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
Luokat |
hilux, ohjaus |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Hilux LN 46 / 65 | ratigan90 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 08.12.2013 20:47 |
Myydään Hilux ln 46 Akselit | ninnunannu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.11.2012 20:04 |
Myyty Hilux ln-46 osina | antti4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 20.08.2009 21:01 |
Myydään HILUX LN-46 | w1llys | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 26.03.2009 15:10 |
Myydään Hilux LN-46 & LN-65 osia | kivinen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 12 | 14.01.2009 16:40 |