![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ja vielä yksiOnks tää paistovuosi? Siis ylösalaisin ..
|
||||
|
||||
![]()
Leppuuttaja tai hätävaravararenkaan jos saap kursittua...
|
||||
|
||||
![]()
Samanlaista pikkumurtumaa mullakin on Insoissa. Niillä ei ole ajettu metriäkään ilman ilmaa, vähintään kilo ollut metsässä. Asvaltilla ajettu 0 km. Rengashan on ympäripinnattu, joten kyljen kerros saattaa murtua pinnasta.
Renkaaseen tossua vaan, niin menee vielä hyvin.
|
|||
|
|||
![]()
itse ajoin joskus tyhjällä insaturbo renkaalla helsingin myllypurosta keskustaan matkaa tulee noin 13km ja ihmettelin kun tuntuu olevan vähän jäykkä ohjaus
![]() ![]() itse rupeisin olemaan huolissani renkaan rungoista vastakun renkaassa alkaa näkyä pahkuroita jne. |
|
|||
|
|||
![]()
Mitään muuta kuin paikka reikään ja tasapainotusta jos ei auto pysy lapasessa... Renkulat on sellaista laatua ettei "tein itse ja säästin" korjaus sitä pilaa... Hiton hyvä pito noissa on metässä mutta ei ne oikein tiekumit ole..
|
|||
|
|||
![]()
Juu, jonkunlainen vararengas tuosta saattaa tulla vielä, mutta ajattelin ihan investoida uuteen kautsuun ja rautaan eli kyllä tuo vanha joutaa pois kun mulla on samat renkaat tielle ja metsään.
Vanteet on varmaan pakko uusia tai puhkua puhtaaksi, ne melko etniset. Vielä kysymys: liekö väliä, että onko etuakselilla vaikkapa z- merkkiset renkaat ja taka-akselilla Y- merkkiset kunhan ovat kummatkin kesärenkaat ja halkaisijat ovat lähes samat ? Tuntuu olevan yleinen kysymys ja vastaukset on useimmin kyllä. Mikä lie virallinen totuus ?
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 24.05.2014 07:31 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() ... kyllä, silloin siihen on viimeks ladattu lisää Gummia, runko tietty wanhempi ja kokeneempi
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
C-rengas vs. 4x4-rengas mitä eroa ? | Porvoon Hilma | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.09.2012 07:59 |
Puhelin tyhjeni päivittäessa - numerot hukassa ! | pee | Chit-Chat | 2 | 22.08.2008 09:07 |
Rikki | mikk0 | Mikk0lle Sattuu Ja Tapahtuu | 4 | 03.05.2006 18:19 |
Lukko rikki? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.01.2005 20:20 |
Uusi akku tyhjeni seisonnassa | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 03.03.2003 14:09 |