Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 08.11.2004, 11:13
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Niin.. Aina ei voi voittaa.

Olet Jeeppi-Eki aivan kiistatta oikeassa. Rakentelua ja muuta soisi olevan enemmän. Nyt on kuitenkin asia niin, että ajattelin hieman puolustella esim tuota "HoJopaskaa". Moni meistä maasturiharrastuksen aloittavista ostaa tai on ostanut jossain vaiheessa vakioauton. Kyseisen vaiheen ollessa päällä on maasturikuume yleensä niin paha, että se vakiokin menee, usko pois. Jossain vaiheessa sitten kiinnostutaan auton jatkojalostamisesta ja kalliit ja työteliäät päiväunet alkavat vallata mieltä. Sitten kun sillä vakio lintalla on aikansa ajellut ja todennut tilanteen toivottomuuden, alkaa puhelinrumba kavereille, asianharrastajille, offivarusteeseen ja cros4wdhen ynnämuihin. Tässä vaiheessa vakava harrastus muuttuuu vieläkin vakavammaksi. Usein tässä vaiheessa parkkipaikoilla venyviä samankaltaisia maastureita katsellaan osaaottavasti hymyillen, samalla unohtaen, että samainen lintta kiinnosti kuukausipari sitten hieman eri tahtiin. Pointtina jutun kirjoittamiseen (samoin kuin 4Runnerin kohdalla ed. nummerossa) on ollut se, että esitellään jotain ei niin extremeä tai valmista tai edes puolivalmista niille, jotka eivät VIELÄ ole rakentaneet autoa, vaan ovat vasta itselleen etsimässä sopivan oloista kampetta, josta voisi myöhemmässä vaiheessa jalostaa itselleen jotain sopivaa ja mielekästä. Joku voi ihan oikeasti kiinnostua jopa vakiokuntoisesta ja perusperusmaasturista, jossa ei ole mitään ihmeellistä. Kuitenkin loppujen lopuksi pääasia on se, että auto, jonka omistaa, täyttää ne tarpeet, joita käyttäjänsä sille asettaa.

En kirjoittanut tätä herne nenässä, sillä olen kanssasi samaa mieltä kaikin kirjoittamiesi palautteiden osalta. Pyydän kuitenkin nöyrimmin palaamaan ajassasi hieman taakse päin ja muistamaan sen fiiliksen, kun ensimmäistä kertaa kipusit maasturin rattiin ja totesit mielessäsi jotain säväyttävää, jonka johdosta nyt kuulut 4x4auton yhä kasvavaan omistajakaartiin. Minulle nimittäin pakkaa aika ajoin käymään niin, että unohdan sen, mistä kaikki sai alkunsa. Kun sen taas muistan, joudun nöyränä myöntämään itselleni, että ei ole itsestään selvyys, että ylipäänsä kehtaan ajaa 33sella HoJolla.

Tämä vastaus edustaa vain minun henkilökohtaista kantaani, enkä siis millään tavoin kirjoita 4x4sen puolesta.

Kiitos ja Anteeksi.


Eespäin ja vinssillä loput..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4x4-magazine Chit-Chat 4 27.06.2006 17:30
4x4 Magazine 4/04 JAMANT Tekniikka & Jutustelu 81 25.01.2006 08:58
Hot magazine Juniori83 Chit-Chat 1 24.07.2005 17:38
4x4 Magazine Klasu Tekniikka & Jutustelu 3 14.02.2005 14:58
4x4-magazine MuumiPappa Tekniikka & Jutustelu 7 25.01.2005 22:11


Sivu luotu: 14:39 (GMT +2).