![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() "onneks ammattipätevyydet astuu voimaan syksyllä" mä tiedä millasia suhareita ootte,mut minnen nää noi dirikki päävät ku rahastuksena,vitun kalliita päiviä istukella ja jauhaa paskaa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
No kannattaa käyttää tilaisuus sitten hyväksi. Vai mikä siellä niin turhaa on? Kalliitahan ne on jos ei niitä saa vähennyksiin.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jos tuolla asenteella on liikkeellä niin tuskinpa koulutuksesta on yhtään mitään hyötyä. Ja sehän ei kai ole tarkoitus ?
__________________
Tumpula Racing Team |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Hämeenlinnassa on kans tollanen hiukka matala silta, josta kyllä merkein varoitellaan ainakin seitsemään kertaan, mutta kyllä monet kerrat sain ikkunasta seurata yhdistelmienkin peruuttelua mutkan takaa, kun se hoksattiin kuitenkin vasta viime tinkaan. Monet ovat ne kuormakorit mitkä siihen siltaan ovat päätyneet.
Turha hurskastella direktiivipäivien vievän pois näitä "inhimillisiä erehdyksiä"! Toki se kännykkä voi olla haitaksi keskittymiselle myöskin.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei siellä opi muutenkaan mitään uutta. 4 päivää käytynä..
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
mun mielestä ei varsinaista hyötyä kuskille, mutta ns johtoportaalle aika paljonki hyötyä, tulee kerrattua niillekki tietoa
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Sori saivartelu, mutta vituttaa riittävästi nuo direktiivipäivät... Kommenttiisi viitaten, päiviä ei tarvis järjestää kuin esimiehille ja säästöä tulisi rutkasti ajopuolella... Yleensähän duunarin PITÄIS kysyä esimieheltä, jos jokin asia arveluttaa...
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
omat kokemukset on vain tie ja työturva päivistä ja olen sitä mieltä, että ne riittäis työnjohdolle ja duunarit tekis niinku ennenki, eli johdon ohjeiden mukaan, eli kuskeille aika turhia päiviä
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Tätä juurikin tarkoitin... Sitähän varten esimies on kait olemassa...
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ihan sama mitä muut on mieltä,mut ihan haistavittu päiviä ne on,ja 5v välein sama rahastus rumba. btw, paljonkohan tuota linjaauto liikennettä on ratsattu,kun niillähän nuo dirikat on jo käytössä,tuskin yhtään,ja syyskuussa kun se astuu voimaan muualle,ni johan on vainoamassa raskasta liikennettä.
Viimeksi muokannut Aaltonen : 15.05.2014 19:26 |
#11
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Huono Peräkärry. | Bj Andy | O/M/V Muut | 7 | 10.04.2011 13:47 |
jeepin huono päivä | piippu79 | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 25.05.2009 08:01 |
Huono musavideo :) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 08.03.2007 09:03 |
Vitun huono päivä.. | Tikru75 | Chit-Chat | 2 | 17.06.2005 22:03 |
v***n huono | mdzz | Jokes | 11 | 10.09.2003 08:04 |