![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mistä olette korjauspeltejä hommannut nissaniin. Tilasin jo vasemman takalokasuojan korjauspalan, jossa sain myös tuon hapertuneen tankinluukun edustan ![]() Oli vaan hapertunut myös heikkoon tilaan se pelti, mihin tankinluukku kiinnitetään, mistä näitä saa ? Vai onko ainut konsti parsia itse palikoista ja pellinkappaleista ?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Laita se peltiarkki sinne lokarin sisäpuolelle ja piirrä liidulla kaaren muoto siihen. Sitten menet ruostepuolelle ja kun olet rälläköinyt sen terveeseen peltiin saakka, laitat taas peltiarkin lokarin sisäpuolelle ja piirrät liidulla sapluunan suoraan peltiin. Sitten liitukohdista peltileikkurilla tai rälläkällä uusi kaari irti peltiarkista ja hitsailet kiinni. Ja ei tosiaan tarvitte olla mitään kolmemillistä siihen lokarin kaareen. Voin laittaa omasta projektista illan päälle sulle kuvan jos auttaa, sama homma tuli tehtyä muutama viikko sitten. EDIT: Tuossa esimerkiksi peltiarkkia. http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...tiarkki-79600/
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa. Viimeksi muokannut NiFa1 : 14.05.2014 09:59 |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Tankinpidikkeenhän voi pellistä väännellä ja hitsata mieleisekseen ![]() ![]() Aiheesta toiseen: Onko olemassa joku helppo ja yksinkertainen tapa rasvata käsijarruvaijeri? Ja millä sitä kannattais rasvailla? Meinaan, tahtoo vähän jumia ja katsurit arvostaa kuulemma jos käsijarru toimii? ![]()
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Näissä tuppaa se vipu kilvenläpi jumia, ja sit se rummun sisällä oleva keinu, johon tulee kaks vaijerinpätkää kii. Itse omaan nuo molemmat auoin vuosi sitten ja vähän herkistin... Edelleen pelaa, ja ei jää päälle. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Onko laakeri väljä vai miksi napalukko irrotettuna navan läpi tuleva vetoakseli hölkkäsee navassa ylös alas jonku millin?... Ei liiku pitkittäis suunnassa.. Pitäskö olla ns. timmi sovite?
Rengasta heiluttamalla ei tunnu välystä missään. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Aukaisin vänkärin puolelta jo jarrun ja purin atomeiksi. Se keinuvipu ilmeisesti on tavallaan tosiaan tyyppivika kun kuulin muilta samasta asiasta. Katotaan nyt että mitä tapahtuu kun ostin Motonetistä uudet satulat ja asennussarjat että josko paranis kun kaikki on rasvailtu ja vaihdetaan uudet jouset ja härpäkkeet sisälle. Onneksi netistä löytyy se D21 huoltamon käsikirja mistä löysin kans räjäytyskuvat niin vois toivoa saavansa joskus tuon kasaankin! ![]()
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Ja voisko joku jolla olis kokemusta ni kertoo mitkä paikat kannattaa tarkastaa kun autoa menee kattoon? Ja rehellinen mielipide tästä 22d mallista, kommentteja molempiin suuntiin kyllä löytyy..?
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Mistä löytys 2001 vuosimallin kc:hen muovinen lavakaukalo ja karjarauta eteen? Mitä nää yleesä maksaa ja onko miten vaikee asentaa?
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Alkaa olla nissunin runko ja korinkannakkeet vähitellen kunnossa, mitä nyt lavan kannakkeita täytyy vähän vielä veistellä. 75mm korotuspalatkin tuli tehtyä.
Mutta itse asiaan, ajattelin jättää edestä ja takaa vakio puskimet kokonaan pois, ja tehdä tilalle jämerämmät 3" putkesta. Kaipaisin kovasti visioita, millaisia ihmiset ovat tehneet? Muutamia kuvia olen jo foorumilta poiminut talteen. Ajatuksena on, että puskuri kestää myös hieman puskemista, eikä ole heti etukulma sisällä jos vähän parkkiksella nojailee :P |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Käykös d21 korisen etuperä vanhempaan (720) malliin, vai onko niissä paljonkin eroa??
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainattua tietoa...Lainaus:
Tuollasen tiedon sain eräältä, jolle tarjosin d21 korisen perää. Mut mikäli jaksaa värkätä jotain ni voihan tuonkin sinne laittaa. Ja mullahan on näitä etuperiä pihalla vielä 3kpl:tta (D21:sest). |
#14
|
||||
|
||||
![]()
varaosahaku tai purkaamo haku vois olla ainakin, lavamuovi kaukalo jää kolareissa ehjiksi yleensä. patrolliin makso ihan uusi tehdastekonen rosteri valorauta 350e
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |