![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ihan perustyökalut riittää eikä tartte lukita mitään. Pumpun hinapyörässä on kuulemma reikä tavalliselle 'kilopultille' jolla sen saa jumitettua tiettyyn asentoon homman helpottamiseksi koska ajoitusmerkin kohdalta se haluaa pyörähtää hampaan verran jompaankumpaan suuntaan. En tosin huomannu tota kun ite tein eli onnistuu ilman sitäkin 'työkalua'.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Joo, M8 pultilla voi jumittaa sen syöttöpumpun. Sillä on taipumus pyörähtää sivuun siitä merkistä jos se on vapaana, takaisin päin jos pumpun ajoitus on kohdallaan. Nokka-akselin pyörä irtoaa ihan perusmallin 2-jalkaisella ulosvetäjällä.
Kammen pyörälle olisi hyvä saada sellainen vaikkapa lattaraudasta tehty ulosvetäjä jossa on pultinreiät hihnapyöriin käyvällä jaolla.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Nokkaakselin hihnapyörä kun poistaa onko minkäänlainen vehje käytetty lukitsemaan nokkaakselia ettei pääse pyörimään
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
ja avainta käytetään miten bazeeban mukaan kun hihnapyörä on poissa eli kysyin akselin lukituksesta sillä jos se liikkuu hihnapyörän poiston jälkeen niin tulee hankaluuksia
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Eipä se taija kovin siellä pyöriä, mikäpä sitä pyörittelis.
__________________
-JJo ___________________________________ -MMC- |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ei se pyöri, ja kiilauralla kun on niin saa helposti takasin merkille.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hiluxin jakohihnan vaihto vm -87 2,4 | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 20.02.2020 10:48 |
| OT: Ford focus jakohihnan vaihto | Roadstar | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 21.05.2012 13:13 |
| jakohihnan vaihto sj410 | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.10.2009 17:39 |
| suzukin jakohihnan vaihdosta | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.09.2008 21:38 |
| Jakohihnan vaihto | juza | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 29.05.2006 22:16 |