Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2651  
Vanha 15.04.2014, 16:53
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karisa Näytä viesti
Ihan normaalit säädöt alustassa, ei nostettu. ET taitaa olla joku -12 tms. Eikä ota yhtään kiinni, tosin kun saan levikkeet niin sit vaihtuu vanteeksi ET -20
Mulla otti kiinni noilla -20 et.lläkin ääriasennossa ja joustossa ennen korotusta, tosin sisälokareita pikkuisen raapi eli ei vaarallista sinänsä.
Nyt ei ole maastossakaan raapinut kiinni, toki offia en aja mutta noissa normi ja ei normi rymyytyksissä.
Vastaa lainaten
  #2652  
Vanha 15.04.2014, 21:43
Ambula Ambula ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.11
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 428
Perusasetus

Ok, kiitokset molemmille, helpottaa taas, saa asioita eteenpäin, kunhan talous sallii
Vastaa lainaten
  #2653  
Vanha 16.04.2014, 11:21
Kygä Kygä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.11.13
Sijainti: Klaukkala
Viestit: 33
Perusasetus

LN110 pudottaa kylmänä käynnistäessä vähän aikaa naftaa kuvassa (netistä löytynyt havainnekuva) syöttöpumpusta ympyröidystä kohdasta. Jonkin sortin kiristinhän tuo on ja ilmeisesti tiiviste joka tuosta falskaa.



Onko tuo tiiviste kummoinen homma vaihtaa, tuleeko paljon osia syliin kun tuon avaa? Auton alle konttaamalla tuon saisi avattua ilman että tarvitsee itse pumppua irroittaa.

Jos on helppo homma niin mistä noita tiivisteitä kannattaa kysellä?
Vastaa lainaten
  #2654  
Vanha 16.04.2014, 16:33
kassu94:n Avatar
kassu94 kassu94 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.08.12
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 86
Perusasetus

mikä vikana?


joo eli pistetääs tänne että jos joku tietäs et mikä vikana? kyseessä 89 (ln110) hiluxi 2.2 bensakoneella. laturin valo syttyy välillä kun lämpösellä koneella käynnistää (esim. kaupassakäynnin jälkeen) ei kuitenkaan aina. ei syty ikinä kylmällä koneella tai kesken ajon. kierrosluku mittari hypähtelee myös omia aikojaan (alkaa yleensä n.20min ajon jälkeen) ? voiko liittyy toisiisa? ja mistä mahtaa johtua???
Vastaa lainaten
  #2655  
Vanha 16.04.2014, 17:40
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kygä Näytä viesti
LN110 pudottaa kylmänä käynnistäessä vähän aikaa naftaa kuvassa (netistä löytynyt havainnekuva) syöttöpumpusta ympyröidystä kohdasta. Jonkin sortin kiristinhän tuo on ja ilmeisesti tiiviste joka tuosta falskaa.


Onko tuo tiiviste kummoinen homma vaihtaa, tuleeko paljon osia syliin kun tuon avaa? Auton alle konttaamalla tuon saisi avattua ilman että tarvitsee itse pumppua irroittaa.

Jos on helppo homma niin mistä noita tiivisteitä kannattaa kysellä?
puhdista esim. jarrupesulla puhtaaksi, ja tarkista mistä täsmälleen vuotaa.

Ulkomuistista: tuo "mötikkä" on kierrosten mukaan säätyvän ennakon maksimisäätö, ja melko jäykkä jousi puskee tuota palaa ulospäin.
Ja tiivisteenä on kuminen o-rengas tuossa mötikän ja pumpun rungon välissä.

o-rengas löytyy toyotalta tai dsl korjaamosta
Vastaa lainaten
  #2656  
Vanha 16.04.2014, 20:31
Pölli Pölli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.13
Sijainti: Orivesi Finland
Viestit: 102
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kassu94 Näytä viesti
joo eli pistetääs tänne että jos joku tietäs et mikä vikana? kyseessä 89 (ln110) hiluxi 2.2 bensakoneella. laturin valo syttyy välillä kun lämpösellä koneella käynnistää (esim. kaupassakäynnin jälkeen) ei kuitenkaan aina. ei syty ikinä kylmällä koneella tai kesken ajon. kierrosluku mittari hypähtelee myös omia aikojaan (alkaa yleensä n.20min ajon jälkeen) ? voiko liittyy toisiisa? ja mistä mahtaa johtua???
Kaikista ensimmäinen toimenpide -> Akunkengät auki ja kunnon harjaus puhtaaks hapettumista ja liasta ja pikkurasvan kanssa kiinni. Itellä hiluxi teki hirmusita valoshowta ja lopulta ei käynnistynyt naksui vaa kaikki paikat ja vika oli paskasissa akunkengissä. Kantsii ekana kattoo.
Vastaa lainaten
  #2657  
Vanha 16.04.2014, 22:28
Kygä Kygä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.11.13
Sijainti: Klaukkala
Viestit: 33
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
puhdista esim. jarrupesulla puhtaaksi, ja tarkista mistä täsmälleen vuotaa.

Ulkomuistista: tuo "mötikkä" on kierrosten mukaan säätyvän ennakon maksimisäätö, ja melko jäykkä jousi puskee tuota palaa ulospäin.
Ja tiivisteenä on kuminen o-rengas tuossa mötikän ja pumpun rungon välissä.

o-rengas löytyy toyotalta tai dsl korjaamosta
Nyt kun tutkin tarkemmin niin eihän se vuotopaikka olekaan tuo vaan päinvastaisella puolella oleva samannäköinen kiristin jossa on kuusiokolopultit. Löytyykö mistään räjäytyskuvaa tuosta pumpusta?
Vastaa lainaten
  #2658  
Vanha 17.04.2014, 18:51
kassu94:n Avatar
kassu94 kassu94 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.08.12
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 86
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölli Näytä viesti
Kaikista ensimmäinen toimenpide -> Akunkengät auki ja kunnon harjaus puhtaaks hapettumista ja liasta ja pikkurasvan kanssa kiinni. Itellä hiluxi teki hirmusita valoshowta ja lopulta ei käynnistynyt naksui vaa kaikki paikat ja vika oli paskasissa akunkengissä. Kantsii ekana kattoo.
sytkän kärjistä löyty vissiin vika
Vastaa lainaten
  #2659  
Vanha 23.04.2014, 13:54
mikok mikok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.09.09
Sijainti: eteläsavo
Viestit: 152
Perusasetus

Hitto että tossa autossa on erikoinen sähkövika. Eli edelleen jatkuu se valojen sammuttelu mistä tuolla aikaisemminkin itkin. Nyt vika on muuttunut vielä mielenkiintoisemmaksi. Eli aamulla kun on kylmä ei ongelmaa ole. Muttä päivällä kun lämpö nousee ja lähtee taipaleelle, ei tarvi kauaa ajaa kun rupeaa kaikki sisävalot ja parkkivalot ym vilkkumaan sammumaan! Vilkut, jarruvalot ja etulyhdyt jää palamaan.

Kun ns vika tulee esiin ei tarvi kuormitusta juuri kasvattaa kun valot sammuu. Eli riittää jos kytkee vilkut, jarruvalot, pyyhkijät tai mitävaan mika ottaa kuormaa sammuu tuikut??

Kokeiltu on jo laturin huolto, säädin, uudet päämaadoitukset, laturin remmi. Mikään ei auta. Mistä helvetistä osais ruveta tonkimaan?
__________________
Toyota hilux 2.4 td ln 170 -99
Vastaa lainaten
  #2660  
Vanha 24.04.2014, 13:28
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kygä Näytä viesti
Löytyykö mistään räjäytyskuvaa tuosta pumpusta?
Tuolta löytyy, tässä tapauksessa surffailtu LN110 pumppu jostai 1990 vuosimallista. Vähä ku klikkailee ni saa oman vuosimallin kohilleen.

http://www.japan-parts.eu/toyota/eu/...tion-pump-body
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #2661  
Vanha 24.04.2014, 17:05
Motte:n Avatar
Motte Motte ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 30.04.07
Sijainti: Lappi (satakunta), Finland.
Viestit: 10
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikok Näytä viesti
Hitto että tossa autossa on erikoinen sähkövika. Eli edelleen jatkuu se valojen sammuttelu mistä tuolla aikaisemminkin itkin. Nyt vika on muuttunut vielä mielenkiintoisemmaksi. Eli aamulla kun on kylmä ei ongelmaa ole. Muttä päivällä kun lämpö nousee ja lähtee taipaleelle, ei tarvi kauaa ajaa kun rupeaa kaikki sisävalot ja parkkivalot ym vilkkumaan sammumaan! Vilkut, jarruvalot ja etulyhdyt jää palamaan.

Kun ns vika tulee esiin ei tarvi kuormitusta juuri kasvattaa kun valot sammuu. Eli riittää jos kytkee vilkut, jarruvalot, pyyhkijät tai mitävaan mika ottaa kuormaa sammuu tuikut??

Kokeiltu on jo laturin huolto, säädin, uudet päämaadoitukset, laturin remmi. Mikään ei auta. Mistä helvetistä osais ruveta tonkimaan?
Itellä oli pikkasen saman tyyppinen vika omassa 110:ssä, eli mulla sytty parkist millon sattu vaik ei edes ollu avaimet paikallaan ja kaikki virrat pois. Vika löytyi omalla kohdalla täysin hapantuneesta sulake boksista joka on siel kuskin jalkotilas.
__________________
- RASOR -
Vastaa lainaten
  #2662  
Vanha 26.04.2014, 22:23
kassu94:n Avatar
kassu94 kassu94 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.08.12
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 86
Perusasetus

mystinen latausongelma


joo eli aikasemmin laitoin ongelmasta kun latausvalo paloi lämpösellä koneella... laitoin myös et ongelma ratkes tai ainakin luulin että ratkes

eli ongelma oli aikasemmin että ei ladannu kunnolla ja se kyllä fiksaantu kun vaihoin latausreleen. pari päivää toimi ihan ok mutta kesken katsastuksen sytty taas latausvalo ja tällä kertaa palaa koko ajan kirkkaana. kierroksia nostettaessa jännite mitari hyppää 18v . eilen vaihdoin vanhan latausreleen takasin (mikä ei aikasemmin ladannut kunnolla) niin sama vika kuin uudella eli lataa liikaa. myös ryyppy menee koko ajan päälle.

noh tänään vanha latausrele piti kaameeta naksutusta ja vilkuttaa latausvaloa ja lataa 16v. vaihdoin sitten uuden releen taas paikoilleen ja ehkä n.1 sekunnin verran käynnistyksen jälkeen ja rele pärisee ja lataus valo palaa sitten loppuu, mutta uudella releellä puskee kans 16v

kaikki liitokset käyty läpi mitkä menee laturilta akulle, laturin diodisilta ok, akku kengät putsattu, oskiloskoopilla mitattu ettei tule vaihtojännitettä läpi ja kaikki diodit käyty läpi yleismittarilla.

ja auto on 89 yn110 2.2 bensakoneella. keksiikö kukaan että mistä nyt kiikastaa????
AUTTAKAA
Vastaa lainaten
  #2663  
Vanha 27.04.2014, 07:32
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Post

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kassu94 Näytä viesti
joo eli aikasemmin laitoin ongelmasta kun latausvalo paloi lämpösellä koneella... laitoin myös et ongelma ratkes tai ainakin luulin että ratkes

eli ongelma oli aikasemmin että ei ladannu kunnolla ja se kyllä fiksaantu kun vaihoin latausreleen. pari päivää toimi ihan ok mutta kesken katsastuksen sytty taas latausvalo ja tällä kertaa palaa koko ajan kirkkaana. kierroksia nostettaessa jännite mitari hyppää 18v . eilen vaihdoin vanhan latausreleen takasin (mikä ei aikasemmin ladannut kunnolla) niin sama vika kuin uudella eli lataa liikaa. myös ryyppy menee koko ajan päälle.

noh tänään vanha latausrele piti kaameeta naksutusta ja vilkuttaa latausvaloa ja lataa 16v. vaihdoin sitten uuden releen taas paikoilleen ja ehkä n.1 sekunnin verran käynnistyksen jälkeen ja rele pärisee ja lataus valo palaa sitten loppuu, mutta uudella releellä puskee kans 16v

kaikki liitokset käyty läpi mitkä menee laturilta akulle, laturin diodisilta ok, akku kengät putsattu, oskiloskoopilla mitattu ettei tule vaihtojännitettä läpi ja kaikki diodit käyty läpi yleismittarilla.

ja auto on 89 yn110 2.2 bensakoneella. keksiikö kukaan että mistä nyt kiikastaa????
AUTTAKAA
Hiluxin manuaali antaa tuossa ylijännitelataustilanteessa vain yhden ohjeen: vaihda lataussäädin. Maajohdothan olet myös tutkinut?

Tossa lisää aiheesta.
http://www.toyota4wd.dk/Teknik/2H-12HT/8-CH.pdf

Syy voi tuon mukaan olla myös sytytyspuolen releessä ( tosin tämä kaavio on HJ-etc.malleille, mutta tuskinpa nuo niin paljon poikkeavat)

Edit 3. Kato hiilet ja että ankkurin kela ei ole rungossa.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.

Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 27.04.2014 08:23
Vastaa lainaten
  #2664  
Vanha 27.04.2014, 10:47
saaman saaman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.08.13
Sijainti: Liminka
Viestit: 168
Perusasetus

Mistähän löytys niitä muoviosia takalokarin eteen alas? Kuten esim tuossa:
http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa...0.htm?ca=2&w=1
Vastaa lainaten
  #2665  
Vanha 27.04.2014, 19:59
kassu94:n Avatar
kassu94 kassu94 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.08.12
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 86
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kassu94 Näytä viesti
joo eli aikasemmin laitoin ongelmasta kun latausvalo paloi lämpösellä koneella... laitoin myös et ongelma ratkes tai ainakin luulin että ratkes

eli ongelma oli aikasemmin että ei ladannu kunnolla ja se kyllä fiksaantu kun vaihoin latausreleen. pari päivää toimi ihan ok mutta kesken katsastuksen sytty taas latausvalo ja tällä kertaa palaa koko ajan kirkkaana. kierroksia nostettaessa jännite mitari hyppää 18v . eilen vaihdoin vanhan latausreleen takasin (mikä ei aikasemmin ladannut kunnolla) niin sama vika kuin uudella eli lataa liikaa. myös ryyppy menee koko ajan päälle.

noh tänään vanha latausrele piti kaameeta naksutusta ja vilkuttaa latausvaloa ja lataa 16v. vaihdoin sitten uuden releen taas paikoilleen ja ehkä n.1 sekunnin verran käynnistyksen jälkeen ja rele pärisee ja lataus valo palaa sitten loppuu, mutta uudella releellä puskee kans 16v

kaikki liitokset käyty läpi mitkä menee laturilta akulle, laturin diodisilta ok, akku kengät putsattu, oskiloskoopilla mitattu ettei tule vaihtojännitettä läpi ja kaikki diodit käyty läpi yleismittarilla.

ja auto on 89 yn110 2.2 bensakoneella. keksiikö kukaan että mistä nyt kiikastaa????
AUTTAKAA
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Hiluxin manuaali antaa tuossa ylijännitelataustilanteessa vain yhden ohjeen: vaihda lataussäädin. Maajohdothan olet myös tutkinut?

Tossa lisää aiheesta.
http://www.toyota4wd.dk/Teknik/2H-12HT/8-CH.pdf

Syy voi tuon mukaan olla myös sytytyspuolen releessä ( tosin tämä kaavio on HJ-etc.malleille, mutta tuskinpa nuo niin paljon poikkeavat)

Edit 3. Kato hiilet ja että ankkurin kela ei ole rungossa.
nämä käyty läpi. vika edelleen ja nyt tolla uudellakin säätimellä heittää ryypyn koko ajan päälle ( ajossa ). lataus valo jää palamaan taas vaan lämpösellä koneella.

kuuluuko ton laturin olla ihan prkleen kuuma? siinä vika?

Viimeksi muokannut kassu94 : 27.04.2014 20:07
Vastaa lainaten
  #2666  
Vanha 27.04.2014, 20:51
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kassu94 Näytä viesti
nämä käyty läpi. vika edelleen ja nyt tolla uudellakin säätimellä heittää ryypyn koko ajan päälle ( ajossa ). lataus valo jää palamaan taas vaan lämpösellä koneella.

kuuluuko ton laturin olla ihan prkleen kuuma? siinä vika?
Kokeilitko mitata jännitteen kun F-napa on yhdistettynä miinukseen?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #2667  
Vanha 28.04.2014, 21:54
Olma88 Olma88 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.13
Sijainti: Uusikaupunki
Viestit: 79
Perusasetus

antakaas mielipiteitä miten kannattaa ln 46 ohjaus toteuttaa. Eli alunperin mulla oli siinä hytrauli ohjaus, mutta nyky suunistus sääntöjen takia täytyy laillinen olla. Tällä hetkellä mulla on tehostettu 65 simpukka,hydrauliohjauksen pumppu ja simpukalta eteenpäin "vakio" hiluksin osat tosin väännettynä ja varsia jatkettuna reilun korotuksen vuoksi mutta ohjaus on perseestä. kääntö voima ihan ok mutta ohjaus reagoi älyttömästi eri joustoihin je sen takia ohjaus on epätarkka. Mitä ratkaisua suosittelette. (joustojakin on kohtuulisesti)
Vastaa lainaten
  #2668  
Vanha 29.04.2014, 01:25
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Hammastanko, tehostaja/assist ja pitkä liuku rattiakseliin.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #2669  
Vanha 30.04.2014, 10:44
Zipe Zipe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.10
Sijainti: Vuokatti, Suomi
Viestit: 135
Perusasetus

Jatketaas tuohon edelliseen ohjauskysymykseen että paljonko teillä on kääntösäteet? Itellä 65:n kanssa tuntuu että ei pihamaa riitä rinkiä ajaessa osina 65 tehostettu simpukka, vaneten pumppu ja loput lienee orginaalia korotuksien kera. Voimaa on ihan että jaksaa 12,5" boggeria kääntää paikallaa kohtuu kepeesti
Vastaa lainaten
  #2670  
Vanha 30.04.2014, 18:28
rocky86:n Avatar
rocky86 rocky86 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: tornio
Viestit: 605
Perusasetus

nyt alkaa potuttaa tuo 2l moottorin laiskuus ja ajattelin että jos tuon turpottas minkäs kokosia turpoja oletta näihin laittaneet ja mistä öljy kierron varastaneet.

ja tarkotus ei ole mithään kilpa autoa tehä ku sais vähäsen tehoa lisää kun tuollahan tahtoo jäädä jalkoihin kiihytellessä.
semmonen 0,7-1 bar paineella varmaan onnistuu.
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia
Vastaa lainaten
  #2671  
Vanha 30.04.2014, 19:18
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rocky86 Näytä viesti
nyt alkaa potuttaa tuo 2l moottorin laiskuus ja ajattelin että jos tuon turpottas minkäs kokosia turpoja oletta näihin laittaneet ja mistä öljy kierron varastaneet.

ja tarkotus ei ole mithään kilpa autoa tehä ku sais vähäsen tehoa lisää kun tuollahan tahtoo jäädä jalkoihin kiihytellessä.
semmonen 0,7-1 bar paineella varmaan onnistuu.
Turha tuosta laiskuudesta on paineita ottaa. Kiihyttelee omaan tahtiin vaan. Kyllä ne takanatulijat aikanaan ohi pääsee.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #2672  
Vanha 01.05.2014, 03:12
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rocky86 Näytä viesti
nyt alkaa potuttaa tuo 2l moottorin laiskuus ja ajattelin että jos tuon turpottas minkäs kokosia turpoja oletta näihin laittaneet ja mistä öljy kierron varastaneet.

ja tarkotus ei ole mithään kilpa autoa tehä ku sais vähäsen tehoa lisää kun tuollahan tahtoo jäädä jalkoihin kiihytellessä.
semmonen 0,7-1 bar paineella varmaan onnistuu.
Kilo maksimiahtoa ilman välijäähyjä, ö-paine alipainepumpun tai anturin reiästä T-haaralla ja paluu öljypohjan kylkeen hitsattuun putkeen. Easymod
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #2673  
Vanha 01.05.2014, 08:12
rocky86:n Avatar
rocky86 rocky86 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: tornio
Viestit: 605
Perusasetus

Ok pittääpä alkaa turpoa hommaan.

Minkäs kokosta turboa tuohon suositteletta.
Pikku paineilla että kestäs tuo pannu vähän paremmin.
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia

Viimeksi muokannut rocky86 : 01.05.2014 13:21
Vastaa lainaten
  #2674  
Vanha 02.05.2014, 12:51
kojo7 kojo7 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 09.10.12
Sijainti: Saarijärvi
Viestit: 13
Perusasetus

Terve. Hilukx-93 ois eteen hommattuna puolentoista tuuman sdordi palikat. Minkä mittaset kannattaa taka riipukkeet tehä en tulis suurin piirtein sama korotus taaks?
Vastaa lainaten
  #2675  
Vanha 02.05.2014, 17:20
karisa:n Avatar
karisa karisa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 664
Perusasetus

Noin tuuman puolitoista, tuolla sdorilla ei ole tarkoitus nostaa vaan saada lisää joustoa. Toki nousee pikkaisen mutta ei hirveitä.
__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 14:35 (GMT +2).