![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Emännän Fronterassa alkoi napalukot renklaamaan eikä meinannut mennä enää päälle kun konehuoneen alipaineletkut oli hapertunut melkein poikki. Yritti kyllä kytkeä välillä mutta ei jaksanu mennä päälle.
Mikähän idea insinöörillä on aikanaan ollut kun turbodieselissä mikä kehittää ylipainetta täytyy lähes kaiken toimia alipaineella, mukaanlukien ahtopaineen säätimen ![]() Yli 10 metriä tuli konehuoneeseen vaihdettua alipaineletkua ja tuli puhtiakin autoon ihan eri tavalla...
__________________
HDJ100 -99 Ex: HDJ80 -91 VW Taro -90 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Terraanon automaattiset napalukot | villev51 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.03.2014 12:10 |
Ostetaan Chevy 4X4 automaattiset napalukot | GM84 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.12.2013 18:28 |
Myyty 1gen. Pajeron automaattiset napalukot | Nuhapumppu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.01.2013 10:10 |
hj valo ongelmia! --> Ratkaistu | tdi | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 20.11.2009 23:03 |
Vitaran napalukot, manuaalit vai automaattiset? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.04.2008 20:07 |