![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Vähän pääsiäisenäkin...Pitihän se vähän tallissa pyörähtää vaikka pääsiäinen onkin, etummaista pohjapanssaria vähän pienentelin, yli puolet läksi pois. Panssari ei enää ulotu koneen öljypohjan alle mutta se on aika hyvin tuolla akselin takana piilossa, joten katotaan miten käyp. Tuohon etummaiset kiinnikkeet vielä uusiksi, maalia ja eiku paikoilleen... Jos sitä viikolla joku ilta tekis nuo tukivarren kiinnitykset loppuun ja kattelis seuraavan homman työn alle...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jokos se metanoli ruutta on käytössä? Kiinnostaa että onko siitä ollut oikeasti jotain huomattavaa etua lämpöjen tai moottori tehon suhteen
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pitää saada se tankki ensin niin on helpompi katella tuon sijoittamista ja johtojen + putkien lopullista vetoa. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Hyllyssä pitäs mittari olla... Katotaan joskos tuon ruuvais samalla vaivalla paikoilleen ni sais faktaa pöytään...
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
joten ei muuta kun imusarja irti + pakosarjan lämpösuoja edestä pois ja reikää kylkeen anturia varten + kierteet tapilla ![]() kone takas nippuun. Siellähän tuo nyt istuu: En sitten malttanut odottaa sähköjen oikeaa kytkemistä vaan pitihän se pikasesti testata että mittari ja anturi toimii. Auto käyntiin ja vapaalla jonkin verran kaasu, tässä tulos (jotain vajaa 300 astetta): A-pilarin 2-paikkanen teline vaihtuu 3-paikkaseks kunhan Motonetin tilaus ilmestyy ja sitten vielä anturin johdon veto sisälle ja siinäpä se olis sitten testausta varten. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Onko tää nyt sitä grammanviilausta? ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Eli edestä tuo panssari oli alatukivarsien alkuperäisissä kiinnityspulteissa kiinni joita ei enää ole joten uutta pitää keksiä... |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Meneekö lastut turbon läpi?
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Toivottavasti ei, ainakaan kovin paljoa. Yritin tuossa poratessa saada magneetilla enimmät pysymään ulkona/mukana.
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Niin no onhan tuo hyrräilly reilusti yli 350tkm jo... Voihan se olla että joutuu jossain vaiheessa 'korjaamaan'
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Horny Hod Dog, eli kiimainen Hodari | Mojoman | Maasturiprojektit | 19 | 08.12.2012 16:55 |
XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
xj cherokeen räjäytyskuvat | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.04.2009 22:05 |
O: xj cherokeen osia | mardu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 07.08.2007 08:29 |
xj cherokeen korkeus | mardu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.02.2007 01:45 |