![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Aamupäivä meni miettiessä että mistä hitosta saan kylkipalat. Ei oo kalliit ostaa mutta kestää tulla liian kauan. No perkele mitta käteen ja koneet tulille. parituntia askartelua ja toinen puoli olis lähes valmis
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kuvat kertoo...
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
ja lisää
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hyvää tulee. yllättävän paljon ruostetta löytyy kun alkaa korjata ja projekti tahtoo venyä, pieni pala vaihtaen joutuu sen sijaan vaihtaa isokokoinen pellin mutta kuuluu asiaan. Sama olikin mulla piti "vaan" vaitaa pieni pala ja löysin parin kilon pakkelipaketti sisäänheitetty ja maalattu päälle. Odotetaan seuraava askel...
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Niinpä tääkin alko sillä että piti viedä verstaalle putkien laittoa varten.
sitten meinasin että laitan töissä työharjoittelijan korjaileen kun kitti oli lohkeillut kyljistä. Tein pari puhallus koetta kylkiin ja sitä kittiä oli ihan käsittämättömät määrät. Oli kyllä kitattu suoraks mutta mutta. Esim kuskin puolen ovella on ollut taipumus aukeilla kurveissa. ei ihme kun kaikki kulmatuet oli ruostunut poikki mutta peitetty nätistä solumuovilla ja muovinahalla... samoin ns kaaret oli kiinnitys kohdista niin haperot että ei niitä voinut jättää tuollaisiksi... |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Pikkasen sai taas eteenpän.
Helmaputket tuli taivuteltua D60,3X3 putkesta jos ei muuta niin kestää ne ainakin astua. Repsikan puoli oli vielä surkeempi kun kuskinpuoli piti ottaa isoo palaa pois kun ei ihan kolmee peltiä kehdannut päällekkäin latoo. Tuossa yhdessä kuvassa on neliön mallinen paikka keskellä lattiaa sen alla on korin kannatuksen kiinnikkeen takapää. Lattia oli noussut 3-4senttiä ylöspäin tuolta kohdalta ja kori lepäsi tuolla kohtaa melkein rungossa kiinni. aivan hapero lähti ruuvvarilla naputtemalla irti!! Takanurkkatkin oli niin haperoo että pitää vaihtaa molemmin puolin. Toi orkkis kaari ei kyllä ollut kiinni enään missään paitsi niillä solumuoveilla millä toi kori oli vuorattu. Samoin repsikan turvavyö lähti lattiasta repäsemällä joku pässi oli laittanut väärällä nousulla olevan pultin ja vääntänyt kierteet mennessään. No aamulla pajalle pariks tunniks jos sais helman paikallaan ja pääsis kokeilemaan tinaamista noihin saumoihin. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Aamulla kerkes parituntia oleen pajalla.
Toinen puoli alkaa hahmottua.Kylkiputki ja tankin täyttöaukko vielä. Tarkasti saa putsata nurkat kun pistekoneella tuikkii kiinni ei kyllä kestä yhtään paskaa kärkienalla Takavissiä tuossa kanssa miettinyt mutta kun ei huvittaisi takaylitystä "turhaan" kasvattaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
xj & yj = "Rolling Jeep ja MacGyver kioski jeep" | tare | Maasturiprojektit | 504 | 03.09.2015 06:35 |
jeep -02 3.7v6 | mettäsika | Chit-Chat | 2 | 14.01.2011 10:55 |
O/V jeep | f250 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 03.07.2007 18:22 |
Ja Jeep | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.03.2007 23:54 |
M: Jeep CJ7 '84 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.04.2006 13:28 |