![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() äskön kävin ruuvailemassa ahonalaista ja on nyt kaikkiaan alkuperäsestä 8 kieppiä auki, ei ota suojamutteri lukitusmutteriinkaa enää... ei hävinny uupuminen... kestää vedättää nopeella alueella ykkösellä ja kun kakosta tarjoo ni uupuu eikä ota kieppiä...perus syötön ruuvia on nyt kiritty kaks kieppiä ja mustaa kyllä tuuppaa ku paikallaan polokassoo, mut vedättäessä ei juurikaan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Syntyikö vaiva siis ruuvauksesta? Palauta se toinen ruuvi alkuasetukseen.
Onko ahtopainemittaria? Ilmavuotoo polttoainepuolella? Vaihda samalla suodatin ja tutki vedenerotin, onko tankin lähdöt ihan mädät? Turha sitä on ruuvailla ennenkuin vika löytyy.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Vika vaikuttais olevan juurikin tuolla siirtopuolella, minä tarkastaisin ensimmäiseksi tuon siirtopumpun, ja siinä olevan sihdin. (siis siinä putkikiinnityksessä olevan, tuppaa keräämän paskaa)
Ja jos epäilet tuota siirtolinjastoa, niin ota esim. 4 litran öljykannuun diisseliä, ja pistä imu ja paluu siihen. p.s kun pistät testauksen ajaksi paluuletkuksi kirkasta muoviletkua, niin näet, ettei paluuvirtauksessa ole ilmakuplia. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Katos tuolta nuo 2 kuvaa ja kuvatekstiä. Oleko muita ruuvveja pyörittänyt ?
![]() http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=25765 http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=25764 Viimeksi muokannut tdi : 12.04.2014 11:24 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
61:sen vakio pumpussa on myös se mahdollista että kiertää syöttöruuvia liikaa. Pumpussa on elementtien säätökulmat äärettömän jyrkät sekä lyhyet ja vakio elementeissä on tehtaan toimesta tehty sellainen "varotoimi" ura elementtiin että jos kierrät liikaa syöttöä elementti kertyykin täyskaasuasennossa liikaa ja se leikkaa syöttöä jopa alle vakio syöttö määrän. Sitä en tiedä kuinka paljon tuota syöttöruuvia pitää kiertää että noin käy, mutta on kuulemma pumppupenkissäkin todella hankala säädettävä jos haetaan maksimi tuottoa...
__________________
Salon seudun Off Road Ry Toyota Land Cruiser BJ 73 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Eipä ollu muuta vikaa ku paskanen löpötin suodin. Vetää erviisiin
![]() Nyt vielä ahonalasta isommalle ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() En malta olla kysymättä....
Löytyko se siirtopumpulla olevan "putkipultin" sihti, ja oliko puhdas?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Hj 61 takajouset ja Hj 60 pakoputki walker | Häänrik | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.03.2013 13:40 |
Myydään Osina hj 61 ja hj 60 Nyt lähtee halvalla! | kauhanen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 36 | 29.11.2011 10:01 |
Koneet päikseen HJ-60 <--> HJ-61 | Masiina | Maasturiprojektit | 2 | 03.11.2009 19:08 |
Myydään hj 60 akselit ja hj 61 lukko murikat | jeppe__ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.07.2009 14:53 |
bertan tai hj 60 vinssin asennus hj 61:seen? | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.03.2005 19:46 |