![]() |
hj 61 syöttöhommia
joo raplasin tuossa hojjakkaan syöttöö, pumpun takapulelta normisyöttöö parikiekkaa kiinnippäin, ja ahdoalaista puolitoista kierrosta aukippäin, muuten hyvä, mut nyt kun kunnolla kiihyttää ykkösellä ja nykäsee kakkosta ni rupee röplöttää ihan ku loppusi aine...:eek: mitä tein väärin vai oisko oikeesti ainennsaannissa vikaa.
mikäs virka on muutes sillä pumpun kupeessa olevaa "sammutusvipua" tökkivällä mötikällä mihin ei tule sähköö eikä alipainetta....:confused: |
se sammutusvipua tökkivä laite on ylikuumemenis sammutin. tiedä sitte tarkottaako et sammuttaa koneen jos se syttyy palaan :D sen saa kans pyöritellä sillain ettei työnnä sitä vipua... sillain et jää ilmarako.
|
ok, :rolleyes: nimittäin nyppäsin pois koko mötkylän ku ei tahtonu aueta säätö...
|
Joko toimii?
Sen ahdonalaisen saa avata ainakin 10 kierrosta. |
Lainaus:
alkuperäisestä asetuksesta vai täytyykö kierittää ensin kiinni ja siitä sit, sinetöityjä oli kun rupesin ruuvailee, ja nyt ite kierittäny ahon alaista 1 1/2 kieppiä.. |
Avasin siitä mikä sattui olemaan, alkuperäiset tehot oli dynossa. Ruuvi ei taida mahtua aukeamaan enempää tms. Vakioahdot ei riitä antamaan kaikkea mutta tuli ihan sopiva, ahdot noisi samalla 0,7 bariin.
1,2 ahdoilla syöttää jo sillai että huono kytkin luistaa. |
äskön kävin ruuvailemassa ahonalaista ja on nyt kaikkiaan alkuperäsestä 8 kieppiä auki, ei ota suojamutteri lukitusmutteriinkaa enää...
ei hävinny uupuminen... kestää vedättää nopeella alueella ykkösellä ja kun kakosta tarjoo ni uupuu eikä ota kieppiä...perus syötön ruuvia on nyt kiritty kaks kieppiä ja mustaa kyllä tuuppaa ku paikallaan polokassoo, mut vedättäessä ei juurikaan. |
Syntyikö vaiva siis ruuvauksesta? Palauta se toinen ruuvi alkuasetukseen.
Onko ahtopainemittaria? Ilmavuotoo polttoainepuolella? Vaihda samalla suodatin ja tutki vedenerotin, onko tankin lähdöt ihan mädät? Turha sitä on ruuvailla ennenkuin vika löytyy. |
Vika vaikuttais olevan juurikin tuolla siirtopuolella, minä tarkastaisin ensimmäiseksi tuon siirtopumpun, ja siinä olevan sihdin. (siis siinä putkikiinnityksessä olevan, tuppaa keräämän paskaa)
Ja jos epäilet tuota siirtolinjastoa, niin ota esim. 4 litran öljykannuun diisseliä, ja pistä imu ja paluu siihen. p.s kun pistät testauksen ajaksi paluuletkuksi kirkasta muoviletkua, niin näet, ettei paluuvirtauksessa ole ilmakuplia. |
Katos tuolta nuo 2 kuvaa ja kuvatekstiä. Oleko muita ruuvveja pyörittänyt ? :)
http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=25765 http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=25764 |
61:sen vakio pumpussa on myös se mahdollista että kiertää syöttöruuvia liikaa. Pumpussa on elementtien säätökulmat äärettömän jyrkät sekä lyhyet ja vakio elementeissä on tehtaan toimesta tehty sellainen "varotoimi" ura elementtiin että jos kierrät liikaa syöttöä elementti kertyykin täyskaasuasennossa liikaa ja se leikkaa syöttöä jopa alle vakio syöttö määrän. Sitä en tiedä kuinka paljon tuota syöttöruuvia pitää kiertää että noin käy, mutta on kuulemma pumppupenkissäkin todella hankala säädettävä jos haetaan maksimi tuottoa...
|
Eipä ollu muuta vikaa ku paskanen löpötin suodin. Vetää erviisiin:)
Nyt vielä ahonalasta isommalle;) |
En malta olla kysymättä....
Lainaus:
|
Enpä löytäny... ainut mitä en aukassu siirtopumpulle tulevaa panjoliitintä, liekkö sit siellä..
Ja tarkoitetaanko nyt siirtopumpulla sitä missä on myös käsilutkutin? |
Sivu luotu: 21:34 (GMT +2). |