![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mistä tätä virtaa Markoon riittää. Heti kohta kun saat omat helmet valmiiksi niin voisit tulla pellittämään tuon mun Comanchen.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ja virtaahan riittää aina Haaparannan reissun jälkeen: |
#3
|
||||
|
||||
![]()
kyllähän tuollaisessa huoltoautossa on toki paljonkin käyttöä agrekaatille ,mutta saattaisihan sitä vaikka pärjätä pienemmällä/halvemmalla agrellla jos ei ilmaa sillä tarvisi tehhä... sillä minä tämän ilmoille heitin.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Volvon ramppeja...
Pikku puuhastelua taas tässä odotellessa että pääsee Jeepin kimppuun eli ramppien lukitusta tuossa iltasella suunnittelin.
Mieleen tuli vaikka mitä viritelmiä mutta sitten päädyin yksinkertaisimpaan mahdolliseen eli reiät ramppien ja volvon kontin lattian raudan läpi ja niistä kiinni 14mm pulteilla. Huomenna jos vielä hakis noihin sopivat siipimutterit niin eiköhän tuo vältä taas vähäks aikaa. Jos reiät rupee meneen käytössä soikeiks niin pitänee pultata ramppeihin vahviketta rei'ille. Huomenna Jeeppi menee Volvon kyytiin, lauantaina taas esille pr-hommiin ja sitten Jeepin voi ajaakkin taas talliin ootteleen inspiraatiota ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No sitä ei varmaan tarvi kauan odotella
![]() ![]() ![]()
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Pitihän se nyt heti illasta kävästä suunnittelemassa niitä radius armeja nykysten tynkien tilalle kun pr-hommat sai hoidettua
päivällä ja Jeepin taas talliin ![]() Eli tarkotus olis päästä näistä kantotutkista eroon eli nuo drop down kitit leikotaan mäkeen, uus kiinnitys alatukivarrelle tulee tuohon 'runkopalkin' vahvistukseen, alatukivarret tulee uudet huomattavasti tukevammasta materiaalista ja ylätukivarrelle kiinnitys tekastaan alatukivarteen. Pikkasen suunnitellessa tuli jo aloteltua ![]() Tuon verran se alatukivarsi nyt pitenee ja tuo kantotutka ois nyt leikattuna pois. Vielä reilusti miggiliimaa uudelle korinpään kiinnikkeelle, uus alatukivarsi ylätukivarren kiinnikkeineen ja sama toiselle puolelle. Samoten moottorin/vaihdelaatikon panssarin kiinnityksen joutuu tekemään edestä uusiksi koska tällä hetkellä edessä kiinnitys tapahtuu noihin alkuperäisiin alatukivarsien kiinnikkeisiin... Katotaan joskos sitä huomennakin ehtis jotain näpräämään... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Horny Hod Dog, eli kiimainen Hodari | Mojoman | Maasturiprojektit | 19 | 08.12.2012 16:55 |
XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
xj cherokeen räjäytyskuvat | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.04.2009 22:05 |
O: xj cherokeen osia | mardu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 07.08.2007 08:29 |
xj cherokeen korkeus | mardu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.02.2007 01:45 |