![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Noh noh.
Lainaus:
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
jos on valuuttaa niin se 4.2 diesel patrollin kone kestävempi. Viimeksi muokannut toyota4x4 : 07.04.2014 22:59 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Alakerran huono tasa painoitus on suurin ongelma kampi akselien katkeamiseen,moottori on kumminkin -60lopun suunnitteluaja alunperin 90hv ja 4000rpm.
Ammatti koneistaja ja kiihdytys autojen koneita rakentaja kaveri teki patrollin koneesta veneen moottoria niin kampiakselin vasta limpuista ekassa vaiheessa otti rälläkallä suurimpia pois ![]() Nää meillä katkenneet on aina olleet 500tkm ajettuja avaamattomia alakertoja,mikä lie turbo kiinni syötöt ja ahdot tappiin,kierroksi lisää ja kaasu pohjaan. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
kyllä toi tasapainotusjuttu on aika tärkee, ja jos ei dynaamista painotusta teetäkkään niin puntaroi edes kiertokanget samaan painoon. esimerkkinä vaikka yksi tojon 12H-t, kevyimmään ja painavimman kangen ero 70 grammaa!!!!
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Ai jaa.
Aha,no ei semmosesta voi voimaa paljon ottaa ilman et ei joku änkeä ulos. Vakiona kai melko kestäviä olleet mitä ollu tekemisissä.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pumpun testipenkki | isuzubj | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.10.2012 19:12 |
Vetoakselin tekijöitä ? | pee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.08.2011 17:23 |
Katon tekijöitä tai rättejä ??? | pee | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 24.01.2007 21:24 |
Pakosarjan tekijöitä??? | LateX4 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 06.01.2007 05:10 |
Pa-tankin tekijöitä Tampereen seudulla? | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.06.2004 09:43 |