Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.04.2014, 22:50
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Noh noh.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
meinasitko montakin safaria ajella 160hv tehoilla? tingi -20hv pois niin voi patrollin kone kestää melkein vuoden. tollanen patrollin kone kestää kasassa 174 heppasena tasan 2-3 päivää.
Kai se valurauta möhkäle nyt enempi kestää,eiks siin oo rauta kansikin? Oliks siin 174 heppasessa kaikki muuten kunnossa ku noin hajos?

__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.04.2014, 22:55
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Kai se valurauta möhkäle nyt enempi kestää,eiks siin oo rauta kansikin? Oliks siin 174 heppasessa kaikki muuten kunnossa ku noin hajos?
niin kun noissa on vain 4 runkolaakeria niin se ei kummosia kestele. menee kampiakseli poikki. kait sen 10 kpl akseleita hajoillu pelkästään Lahden talousalueella.
jos on valuuttaa niin se 4.2 diesel patrollin kone kestävempi.

Viimeksi muokannut toyota4x4 : 07.04.2014 22:59
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.04.2014, 06:32
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.821
Perusasetus

Alakerran huono tasa painoitus on suurin ongelma kampi akselien katkeamiseen,moottori on kumminkin -60lopun suunnitteluaja alunperin 90hv ja 4000rpm.

Ammatti koneistaja ja kiihdytys autojen koneita rakentaja kaveri teki patrollin koneesta veneen moottoria niin kampiakselin vasta limpuista ekassa vaiheessa otti rälläkallä suurimpia pois


Nää meillä katkenneet on aina olleet 500tkm ajettuja avaamattomia alakertoja,mikä lie turbo kiinni syötöt ja ahdot tappiin,kierroksi lisää ja kaasu pohjaan.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.04.2014, 13:36
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.708
Perusasetus

kyllä toi tasapainotusjuttu on aika tärkee, ja jos ei dynaamista painotusta teetäkkään niin puntaroi edes kiertokanget samaan painoon. esimerkkinä vaikka yksi tojon 12H-t, kevyimmään ja painavimman kangen ero 70 grammaa!!!!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.04.2014, 22:08
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Ai jaa.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
niin kun noissa on vain 4 runkolaakeria niin se ei kummosia kestele. menee kampiakseli poikki. kait sen 10 kpl akseleita hajoillu pelkästään Lahden talousalueella.
jos on valuuttaa niin se 4.2 diesel patrollin kone kestävempi.
Aha,no ei semmosesta voi voimaa paljon ottaa ilman et ei joku änkeä ulos. Vakiona kai melko kestäviä olleet mitä ollu tekemisissä.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pumpun testipenkki isuzubj Tekniikka & Jutustelu 6 02.10.2012 19:12
Vetoakselin tekijöitä ? pee Tekniikka & Jutustelu 3 27.08.2011 17:23
Katon tekijöitä tai rättejä ??? pee Tekniikka & Jutustelu 13 24.01.2007 21:24
Pakosarjan tekijöitä??? LateX4 Tekniikka & Jutustelu 14 06.01.2007 05:10
Pa-tankin tekijöitä Tampereen seudulla? tmx50 Tekniikka & Jutustelu 0 16.06.2004 09:43


Sivu luotu: 16:39 (GMT +2).